Gå til innhold

Tror jeg er besatt!!!

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter vogner hver dag.. Ønsker meg en annen,men sambo blir vel ikke inponert om jeg selger og kjøper en til!

Jeg klarte å "grine" meg til en ny vogn når vi egentlig hadde bestemt å kjøpe brukt. Også angrer jeg på kjøpet... hva skal jeg gjøre?? Har forresten også kjøpt en gammel bagvogn som jeg fant ut at ikke var så praktisk alikevel..(noe han ikka var så fornøyd me..) Pluss at jeg har en trehjuling etter førstemann..

Altså har jeg:

En quinny 3xl

En citycross me citybag

En klassisk dypvogn

Blir visst aldri fornøyd jeg..:( Flere i samme båt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138000257-tror-jeg-er-besatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, du er nokk ikke alene nei! Her startet det med en Simo kombi, som ble kjøpt ny. Så pluttselig bare "måtte" jeg ha en zapp. Akkurat da var det ingen på finn til salgs så den ble også kjøpt ny. Så fant jeg ut at vi må jo ha en vogn til å ha med til syden i sommer, Simovogna kunne jo ikke brukes. så da kjøpte jeg en liten Polo brukt. Simovogna var ALt for stor og tung. Veldig god vintervogn men jeg må drasse den opp og ned 1 etg hver gang jeg skal ut. Og det er rene treningsøkten å få den inn i bilen. Så da kjøpte jeg en Esaywalker sky og solgte Simon. Det måtte jo være den perfekte vogna... tja... Bruker bagen enda, å den er ikke så lun som simon, og jeg synes regntrekket er forferdelig upraktisk, savner også den store handlekurven til Simon. Men den er en DRØM og trille,og utrolig praktisk å ta med i bilen, og veier bare 9 kg, under halvparten av Simoen.

Nå har jeg lyst til å teste ut Bugabo Camelon.. Synes også Quinny speedy er så fin, fine farger, men virker upraktisk.. GT safari hadde også vært noe..

Jeg sjekker Finn.no hver dag. Er hver dag inne på vogndilla og hær på Barnevogndebatten.. Besatt kanskje, tja!?...

Har så lyst på emmaljunga mondail, og den er d ingen av brukt så vidt jeg har sett... :o(

Har vurdert å selge alle ja, men kan nok ikke kjøpe helt ny igjen da.. Har også noen svigerforeldre som irriterer seg over hva jeg bruker pengene på..

Skal uansett selge noen har jo ikke bruk for alle da.. ;o)

Hilsen HI ;o)

Annonse

Næsj drit i svigerforeldre, hehe, har du lyst å bytte så bytter du. Det vil altid være noen som er uenig i det du gjør uansett hva du gjør her i livet. Har du lyst å prøve noe nytt så hvorfor ikke? Men er du sikker på at du vil bli mer fornøyd med mondialen da? Den er jo en del større og tyngre enn den du har, men utrolig fin da =).

Jeg har sett så og si splitter nye Emmaljunga mondial vogner på finn til rundt 5000-5500 kr. Både i svart og lyst skinn har jeg sett, så det kommer nok igjen om det ikke er noen akkuratt nå. Vil tror du får akkuratt dette for city crossen også, selger du den med bag og den ikke er eldre enn 07 modell får du sikkert 5000 kr. Selger du de to andre vognene i tillegg får du mer til overs som europris reklamen sier ;-).

Takk for støtten ;o)

Vet ikke om jeg blir mer fornøyd..kunne bare tenke meg å bruke bag lenger. Også skal dette være mitt siste barn og vil sikkert holde på babyperioden litt lenger ;oD

Vet ikke jeg men..er kanskje verdt et forsøk..blir jeg ikke fornøyd da heller er d vel bare å kjøpe og selge da;)

Typisk at man ikke finner den vognen man ser etter da! Når jeg så etter citycross på finn fant jeg ingen, endte derfor opp me ny!

bra jeg ikke er alene ;o)

Ja! Der sier du noe!!!! Vet ikke hvor mange ganger min sambo har byttet bil...uten at d egentlig har vært nødvendig!! Og d koster jo like mye som en vogn i omreg.avg!! D har jeg ikke tenkt på, der har jeg et bra argument ;o)

Hilsen HI :oD

Lider samme sjebne som dere. Først kjøpte jeg en Spirit S3 med softbag. Da tutta var 3 mnd fant jeg ut jeg heller ville ha en skikkelig stor og god bagvogn og endte opp med Emmaljunga Duo Edge. Nå er hun blitt snart 6 og jeg sikler på OTH'en. Men så synest jeg Brio Happy også er fin fin. Trodde aldri jeg skulle få vogndilla, bare jeg finner den ultimate vogna så skal jeg stoppe å lete. Har litt tro på oth'en nå :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...