catine Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Fortell med dine beste tips for at spirene skal feste seg, og for at de 14 dagene skal gå greit avgårde:)
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 *aktiviser deg og legg planer dag for dag, ikke for mye, men nok til å gi hjernen litt arbeid. Organiser deg slik at du kan endre på ting dersom du føler behov for en dag på sofa'n * Drikk varmt av og til ( godt for livmoren)
Jane_septembergutt Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Jeg satte inn egg igår, så nå er jeg ruger:-) Planen min de neste to ukene er: Prøve å tenke på andre ting, ikke stresse. Rolig trening, aktivitet, minst en halvtimes gåtur hver dag. Spise masse fersk ananas!! (skal visst være gunstig for festningen) Holde meg varm, ikke fryse. Prøve å spise sunt...
Attekattenoa Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Jeg levde som normalt - det vil si ganske aktivt med to viltre barn i huset=) Også hadde vi samleie ganske ofte, innbiller meg at det er bra for blodgjennomstrømmingen i livmora! Det klaffet iallefall på første forsøk=) Lykke til!!
Pjuskemor Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 På sykehuset sa de at det var ingen ting jeg kunne gjøre fra eller til. Det var kun opp til eggets egenskaper om det festet seg. Skulle leve som normalt. Jeg ble overstimulert en uke etter innsetting, så måtte ta det ganske så med ro. Nå er jeg gravid i 6. uke:-) Masse lykke til!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Men de anbefaler jo ikke å ha samleie i 14 dager etter uttak pga infeksjonsfare?
Attekattenoa Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 På St.Olavs fikk jeg beskjed om å leve akkurat som normalt i tiden etter innsett, også når det gjaldt sexlivet=) Hun presiserte det veldig tydelig så virket som hun hintet om at vi faktisk burde ha sex, hehe;-)
Attekattenoa Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Jeg ble også overstimulert og innlagt på sykehus på rd 8, fikk beskjed om å ta det med ro men ikke lett med to aktive barn. Legen på sykehuset hvor jeg ble innlagt sa noe om at det virket som de som ble overstimulert hadde veldig gode sjanser for å bli gravide. Vet ikke om dette stemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå