Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Hvordan blir man på rusen? Hvordan er nedturen(er det ikke det det heter?) Kan man se det godt på noen at de har brukt det og hvordan? Vet dette høres naivt ut og kanskje jeg er på feil forum -men jeg er så usikker på om en bruker det til fest...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Man blir våken, selvsikker og snakkesalig. Trenger ikke få nedtur, men ofte holder man seg våken lengre enn det kroppen orker, så derfor kan man bli utslitt og deppa dagen etter. Jeg tror ikke det er så lett å merke om noen har tatt kokain. Mange bruker det på fest. Jeg har prøvd det når jeg var yngre, men fristet ikke til gjentagelse.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Kokain gjør en klar i hodet og meget selvsikker, eventuelt pratsom. Tror man kan se det på at pupillene er små, og ellers ved overdrevent bra selvtillitt som personen ikke har ellers. Rusen er veldig vanedannende. Nedturen tror jeg ikke er så ille, jeg vet ikke. Har kun prøvd det en gang selv før jeg fikk barn og jeg hadde ingen annen nedtur enn at jeg hadde lyst på mer. Kokain er VELDIG farlig fordi det er så vanedannende. Det er meget dyrt da, så jeg ville vel heller trodd vedkommende bruker amfetamin. Er få som har råd til å ha kokain som vane. På amfetamin blir også pupillene små. Nedturen skal visst være preget av angst? Har ikke prøvd det selv, så snakker bare ut ifra det jeg har sett her. En person som har tatt amfetamin har vanskelig for å sitte i ro, og især holde kjeven i ro. Tygging uten noe å tygge på, hvis du skjønner hva jeg mener. Kombinert med drikking blir man mye mindre full når man bruker disse to. Det vet jeg.
Feit og freidig <3 Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 HI her; Min venn blir veldig våken, kanskje litt selvsikker og kranglete. Drikker massevis og virker edru- MEN stoore pupiller... Jeg var drita en gang og røyka det, blei faktisk litt "stein" av det... Er vel tjue år siden det da... Aldri rørt noe siden! Vet at det ikke kan være amfetamin- for i følge denne vennen er det skikkelig lowlife.. flere hint jeg bør vite om?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Regner med det er kokain ja.. Selv i små doser, gir kokain en intens virkning - ledsaget av en følelse av økt energi, våkenhet og større oppmerksomhet. Behovet for mat og for søvn reduseres sterkt. Større doser gir brukeren en følelse av å være svært ovenpå, men kan også føre til en bisarr og voldelig adferd. De fysiske symptomer viser seg ved raskere puls, økt blodtrykk, raskere respirasjon, utvidelse av pupillene, muskelskjelving og økt kroppstemperatur. Brukeren kan bli rastløs, opphisset og ekstremt engstelig med panikkfølelse. I sjeldne tilfeller kan det utvikle seg hallusinasjoner og psykotiske symptomer.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Jeg bruker dette en gang i blant så beskrivelsen over her passer bra:-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Jeg? ALLTID normal:-) en notorisk skjørtejeger og sexatlet med ekstrem stor selvtillit og alt som hører til:-) med eller uten nesepudder innabords:-)
Bare™ Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 når ble det normalt å bruke kokain? Takke seg til å være litt annerledes, ja...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Puppillene blir ikke små, men store "klinkekuler" - men du bør ha litt erfaring for å se dette, avhenger av lys også (pupillene utvider seg når det er mørkt).Personlig har jeg veldig store pupiller naturlig. Du kan sjekke ved å skru på mye lys (lommelykt eller lighter foran øynene) og sjekke om pupillene trekker seg sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå