Gå til innhold

åreknuter i underlivet

gla nr to

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som har opplevd dette? hvordan behandler man dette? er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det nå og i forrige svangerskap. Det er ubehagelig men legen sier det ikke er stort å gjøre noe med..... Det blir verre når jeg står og går mye, så det er nok bra å legge seg nedpå litt i løpet av dagen......vet ikke hvor vanlig det er.... hadde det ikke i de fire første svangerskapene....

Skrevet

Jeg har også det. Er 4. gangsgravid nå, hadde det ikke i første svangerskap men i andre, tredje og nå også dette svangerskapet.. Utrolig lite vakkert, ser ut som jeg har blitt kastrert eller kjønnsoperert på en litt mislykket måte, hehe, og som nevnt over her blir det verre bår jeg har stått og gått mye. MEN- trøsten er at innimellom svangerskapene har det ikke vært antydnig til dem, så det er i mitt tilfelle kun relatert til graviditetene, og jeg vet det forsvinner igjen. Tror de har blitt borte iløpet av et par måneder etter fødselen, ikke lenger ihvertfall. Når alt har stabilisert seg igjen og man ikke har så mye press i underkroppen. Så det er håp altså!! De forsvinner! :)

Pass forøvrig på å ligge mye med bena høyt osv nå, det hjelper mye i forhold til presset. Etterhvert ut i svangerskapet blir trykket enda høyere, og da sprenger det en del i de blodårene.. Så hvil med bena opp! :)

Skrevet

Når i svangerskapet har de kommet?

• 2 uker senere...
Skrevet

Åreknuter i underlivet hvordan der det ut?Er i mitt 3 svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...