Gå til innhold

Fredag den 13. er det mulig??? uke 23-gjengen se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Idag hadde jeg en merkelig dag.

Våknet opp til min 8. rugedag og tenkte at idag skal jeg prøve en liten test... (tok en test på 5.dag også, for å sjekke at el-sprøyta var ute av kroppen, og den var som forventet negativ)

Men neida, negativ igjen... og følte meg litt nedfor. Har også fått uvi - blærekatarr, og ble ekstra lei.. og om ikke det var nok, fikk jeg litt rosa utflod på dopapiret i ettermiddag. Gjett om skuffelsen var stor og humøret på bånn.. Ble supertrøtt og lei meg, og la meg nedpå og sovnet et par timer. Når jeg våknet her i 19-tiden, tenkte jeg at alt var jo bare bånn idag, så kan jeg jo prøve den andre testen jeg hadde (en CBdigital, den på morgenen var en test fra Vita).

Ja-ja, tenkte jeg, det kan umulig bli verre nå..

Men SÅ, kom det opp GRAVID!!! Ble helt på gråten jeg!!

MEN jeg er ralist, og tar ingenting for gitt, for det er ennå en uke til blodprøva skal tas. Og jeg vet at det ikke alltid går bra selvom det dukker opp en positiv test så tidlig. MEN når dagen var så dårlig- ble dette et kjempeløft og reddet kvelden!!

Har heller ikke merket noe mer farget utflod heller, så håpet stiger!!

Har slitt med en del negative tanker i det siste, følt lite symptomer, annet enn at jeg er stuptrøtt om dagen og veldig lett for å bli lei meg..

Vil ikke oppmuntra andre til å teste tidlig - det er opp til dere. Men er det noen som allerede har gjort seg noen erfaringer og vil dele det med oss andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt fantastisk! Gode gamle.. når man minst venter det..??!!! Er på rugedag 9 dag, og hadde tenkt å holde meg men vet hvor fristet jeg blir med slike fantastiske resultater... Du får følge med imorgen for å se om jeg klarer å holde meg eller ikke... Har heller ikke hatt noe særlig symptomer og fikk verdens verst soppinfeksjon ( noe jeg aldri har hatt før) etter innsetting, og jeg hadde ogås litt brunfarget crinonekrem på toalettpapiret nå ikveld...Og føler meg smådeppa, har tolket det som PMS... mye paralleler her... får håpe det ikke stopper med det!

Skrevet

Oj, så spennende! Jeg tror ikke den kan gå tilbake til ikke gravid, så jeg våger meg å si gratulerer jeg. Jeg er 99 % sikker på at du er GRAVID! Gratulerer!!!

(Fredag 13. er lykkedagen min. Er født på den dagen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...