Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 noen som har eggløsning sent i syklusen sin? jeg har en syklus på ca 32 dager....er nå på dag 23 og har ennå ikke fått eggløsning...kan den fortsatt komme eller har jeg ikke eggløsning denne mnd? setter pris på svar:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Er dette din første omgang med testing? Isåfall kan du slappe helt av. Sånn som jeg har forstått det, så tar det gjennomsnittlig 3-4 mnd med testing før man får "dreisen" på det Det du også kan gjøre, er å ta tempen hver morgen i testeperioden Eller som jeg gjorde, sjekker om jeg har eggløsningsslim. Funket for meg Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 jeg ville ikke ventet for å få "dreisen" på det.. Hadde jeg gjort det hadde jeg antagelig fremdeles gått å ventet i stedet for å reise til Køben som jeg nå har gjort:-) Jeg fikk ikke eggløsning av meg selv og fikk dermed foreskrevet hormonpiller og EL sprøyte. Rundt dag 13 i syklusen går jeg til en privat lege(ikke min fastlege) og får scannet eggene som nå faktisk gror og blir store og fine:-) Når eggene er rundt 17-20mm store er det bare å booke bill.til Køben og time til ins. og ca 36timer før ins setter jeg EL.sprøyten slik at egget løsner slik det skal. Sjekk opp i det er såfall mitt råd og ikke sløs bort din dyrebare tid med venting på at ting skal gå seg til...det gjør ikke alltid det. Uansett hva du finner på; lykke til:-)
Lacey*har fått erta Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Jeg tror den fortsatt kan komme. Mulig du stresser litt med å måle og da blir den litt utsatt. Når jeg målte traff jeg hver mnd, og hadde ikke behov for flere mnds prøving for å få dreisen på det. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 For all del... IKKE ta the easy way out, med hormonpiller og eggløsningssprøyter. Det gjorde jeg. Prøvde å finne eggløsning i 2 mnd, men fant ingenting. Uten å sjekke hos gyn eller noe, fikk jeg Pergo og eggløsningssprøyte hos en lege. Tiden gikk, og jeg ble dårligere og dårligere. Trodde at kanskje dette var naturlig, men neida. Det viste seg til slutt av jeg ble overstimulert. Hvis man har eggløsning, men ikke finner den, så er det ubehagelig, og potensielt farlig å begynne på medisiner som pergo og eggløsningssprøyte. Så, hvis du ikke finner den, avtalt time hos gynekolog Hvis alt er i orden, og du har eggløsning, men bare ikke finner den, så er jo alt i orden Hvis du derimot ikke får eggløsning på egenhånd, så får du medisinene som du trenger Good luck!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 tusen takk for gode svar:) jeg er i første prøveperiode ja... skal i løpet av uken dra å ta de infeksjonsprøvene og få henvisning til gyn..så er det bare å få samtale med nordica, og vente i spenning på at eggløsningen skal komme.... er kjempefortvilt for at den ikke kommer...har brukt cb digital eggløsningstester...alle sier jo at de er så brae...men kan jo godt hende at jeg stresser (selv om jeg ikke føler det da) klarer ikke å gå fort nok for å kunne bli gravid her altså...hehe skulle vært gravid i går..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå