atlje Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 vi prøver å bli gravide...og jeg har ikm straks..vi reiser på ferie..og jeg ønsker ikke å ha tante rød da....kan ta slike utsettelsespiller, men da må jeg være sikker på at jeg ikke er gravid...er jeg gravid så er de farlige.. og da spør jeg dere siden clearblue ikke kan hjelpe meg helt enda... er jeg gravid? eventuelt...lenge til vi er så heldige å blir gravide igjen...brukte flere år på jenta vår Min fødselsdato er 04.06.85 hadde blitt utrolig takknemlig for svar...
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 hei jeg vil bare si det at om det kan være fare for barnet å ta slike tabeletter ville jeg ikke tatt sjansen på å stole på det noen her inne sier, det er ingen garanti for at det noen av oss sier er sikkert eller sannhet. om du tror det er mulighet for at du er gravid ville jeg hørt med en lege eller vertfall tenkt meg nøye om! Lykke til...
atlje Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 takk for svar du vil ikke prøve å spå meg du da? bare sånn for moro skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå