kjære lille Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Heisann, ser du når jeg vil får ein pos test og evt kjønn? ser du også noe når jeg har el? jeg 020172, han 270673
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 hm. får ikke opp noe positiv test før i januar jeg:( men som jeg har skrevet tidligere er jeg muligens litt rusten,, hehe føler og en gutt, men der er jeg ikke like sikker. Lykke til ps. føler du må slappe av, styrer du med mye for tiden?
kjære lille Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Oiii, det var lenge til. Har jeg ikke blitt gravid til utpå høsten,tror jeg at jeg legger det på hylla for å si det sånn. Er før "gammel"..hihi..jeg er en person som styrer alltid,klarer sjelden å slappe av. Vet ikke hva du får fram om hva det er jeg styrere med da?? jobb,forhold ect..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 føler du ikke blir gravdi før fordi du stresser om du skjønner. føler at det er noe i heimen, ikke at ting er så fryktelig gale bare at det hele tiden er noe og at dagene farer forbi og at du liksom ikke får gjort alt du skulle ønske. prøv om det er mulig å ta en pust i bakken og bare nyt litt! Føler litt irritasjon på mannen din og, man bare en lite fille ting som ikke er av betydning i den store sammenheng! ( ser deg liksom irritert på kjøkkenet, han står ved siden av deg mens du holder på med oppvaskemaskinen, hehe men vet ikke helt hva som irriterer deg! mulig jeg er på viddene og, bare fikk opp det bildet! ) hehe stemmer noe av dette?
kjære lille Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Hihi..ja det stemmer vel det du sier her. Blir så mye ut av ingenting om du skjønner og mannen min blir "sur" lenge om det er noe vi diskuterer eller er noe jeg tar opp som han føler går på seg..(person angrep) og da blir også sex`n deretter å det blir jeg veldig fortvila over!!!! Men ser du noe som han irriterer seg over eller tenker på da sånn i forhold til meg/ forholdet vårt? Er han like glad i meg som før?
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 jeg får ikke omm noe han irritere seg over, men føler en sterk kjærlighet. så du har nok ikke noe å bekymre deg over der:) nå vet jeg ikke noe om hva dere krangler om eller hvordan, men kanskje du kommer lenger med en ny framgangsmåte om du skjønner så han ikke blir så "lei seg" hver gang dere diskuterer litt!
kjære lille Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2008 Han synes jeg er så sur hele tiden sier han og jeg er veldig usikker på han for tiden, så når det er noe som ikke er noe egentlig hvis du skjønner kan det komme feil ut fra min sin side. Jeg kan høres sur å krass ut,selv om jeg ikke mener det slik. Og han tar seg veldig nær av det og trekker seg unna sånn at jeg da lurer på om han fortsatt er glad i meg og vil ha meg? Er egentlig bagateller vi diskuterer..men som sagt er jeg usikker på hvor jeg har han og da blir det slik. Tenker veldig hele tiden....
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 huff kjenner følelsen din her nå.. vet hvordan det der er.. av erfaring vil jeg si at det er kommunikasjonssvikt. hadde det slik med samboeren min før jul. til slutt toppet det seg og alt rant ut, da kom det fram at vi bare missforsto hverandre hele tiden og han syntes jeg var sur og masete og jeg han treig osv.. mens hadde jeg sagt hva jeg egentlig var sur for hele tiden så hadde vi sluppet mnd med sur tone. så anbefaler deg og bare sette deg ned og fortelle akkurat hva det er du føler og mener.. (sorry ble litt rotete, skjønte du hva jeg mente?) håer det ordner seg for dere.. er ikke lett dette!!
kjære lille Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2008 Nei det er ikke lett livet..føler det alltid er meg som har noe neg eller ting på hjertet som må taes opp hele tiden. Syns selv jeg er flink til å prate "normalt" også hvis det er noe, men føler alltid at han ikke er ærlig mot meg. Han sier også at han holder tilbake ting for han vet jeg blir sur for det å det gidder han ikke. Han gjør også ting mot meg som han vet jeg ikke liker,så provosere meg gjør han også.Da må han bare tåle jeg blir sur som han sier. Så er ikke godt å vite hvor dette ender??
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 sendte deg en post i stede jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå