Gå til innhold

leke ratt som småen kan bruke i bilen, fins det noe sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har en evig krangel om hvem som skal kjøre. heldivis vinner jeg vær gang... hehe.. men det hadde jo vært fint om han også kunne kjøre litt.

men brio, fru lyng og babyshoop har ikke.

noen som vet hvor de selger lekeratt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde et, et sånt som du kan feste over vogna eller stolen hjemme eller i bilen. Med blinklys, og knapper som man trykker på, så kommer det musikk eller lys. Men husker ikke hvilket merke det var, ligner litt på fisher price. Men husker fra når jeg var "liten" så hadde de sånne som de festet på vogna, som bare var ratt, intet annet dilldall.

Gjest det spirer og gror
Skrevet

hehe-- ser for meg minsta i simpsons.. ;-p

Skrevet

hehe.. ha han på fanget gjør jeg vær eneste dag, men det er så utrolig kjedelig og sitte i bilen og late som man kjører bil. mye bedre om han kan late som han kjører bil mens jeg faktisk får kjørt :-)

Skrevet

ja akkruat sånn er det jeg mener :-)

det hadde kledd oss flott :-)

Skrevet

ja sånn til vogna hadde brio, men det funka ikke helt på bilen, for jeg får ikke festet rattet noe sted. det må være noe som gjør at den kan sitte fast i dasjboret mens småen alikevel kan nå fram. komliserte saker.

Gjest det spirer og gror
Skrevet

hehe.. men jeg aner desverre ikke hvor dem har det da.. :-S

Skrevet

ikke jeg heller. men det må jo være flust at små guttebarn som ønsker seg noe slikt der ute!

Skrevet

det er nok leker til pikebarn der ute :P

Skrevet

Feil

Det er gutta som har utvalget på leker, mens jentene tydeligvis skal pynte seg i fine klær.

Skrevet

hm...

jeg har bare gutt da, så jeg er jo inhabil. men jeg er frytlig lei av biler og baller og båter. og skulle ønske, dukker, kjøkken, slott og slikt var litt morsomt.

det er i hvertfall en overvekt av rosa ting på lekebutikken.

hmm... antar at du har jente og er lei av rosa dilldall? hehe

Skrevet

Så nettopp et sånt ratt på Barnas Hus i Arendal

Skrevet

gjorde du? fantastisk. det må jo være et varnas hus på østlandet også!

kvasir, her kommer jeg!

Skrevet

Vår var sånn at det kunne festes på hver side av bilstolen, at det ble en slags bøyle forann barnet. Husker vi hadde problemer med å få det til å henge, men fikk det til. Var sånne klyper til å feste med

Skrevet

å det må jeg kjekke ut! :-)

ser ut som vi finner en løsning :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...