:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 vi har en evig krangel om hvem som skal kjøre. heldivis vinner jeg vær gang... hehe.. men det hadde jo vært fint om han også kunne kjøre litt. men brio, fru lyng og babyshoop har ikke. noen som vet hvor de selger lekeratt?
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Vi hadde et, et sånt som du kan feste over vogna eller stolen hjemme eller i bilen. Med blinklys, og knapper som man trykker på, så kommer det musikk eller lys. Men husker ikke hvilket merke det var, ligner litt på fisher price. Men husker fra når jeg var "liten" så hadde de sånne som de festet på vogna, som bare var ratt, intet annet dilldall.
Gjest det spirer og gror Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 hehe-- ser for meg minsta i simpsons.. ;-p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 hehe.. ha han på fanget gjør jeg vær eneste dag, men det er så utrolig kjedelig og sitte i bilen og late som man kjører bil. mye bedre om han kan late som han kjører bil mens jeg faktisk får kjørt :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 ja akkruat sånn er det jeg mener :-) det hadde kledd oss flott :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2008 ja sånn til vogna hadde brio, men det funka ikke helt på bilen, for jeg får ikke festet rattet noe sted. det må være noe som gjør at den kan sitte fast i dasjboret mens småen alikevel kan nå fram. komliserte saker.
Gjest det spirer og gror Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 hehe.. men jeg aner desverre ikke hvor dem har det da.. :-S
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2008 ikke jeg heller. men det må jo være flust at små guttebarn som ønsker seg noe slikt der ute!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2008 det er nok leker til pikebarn der ute
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Feil Det er gutta som har utvalget på leker, mens jentene tydeligvis skal pynte seg i fine klær.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. juni 2008 hm... jeg har bare gutt da, så jeg er jo inhabil. men jeg er frytlig lei av biler og baller og båter. og skulle ønske, dukker, kjøkken, slott og slikt var litt morsomt. det er i hvertfall en overvekt av rosa ting på lekebutikken. hmm... antar at du har jente og er lei av rosa dilldall? hehe
Matildesnusk + lille ups Skrevet 13. juni 2008 #14 Skrevet 13. juni 2008 Så nettopp et sånt ratt på Barnas Hus i Arendal
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2008 gjorde du? fantastisk. det må jo være et varnas hus på østlandet også! kvasir, her kommer jeg!
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #16 Skrevet 13. juni 2008 Vår var sånn at det kunne festes på hver side av bilstolen, at det ble en slags bøyle forann barnet. Husker vi hadde problemer med å få det til å henge, men fikk det til. Var sånne klyper til å feste med
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 13. juni 2008 å det må jeg kjekke ut! :-) ser ut som vi finner en løsning :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå