endelig bolle i ovnen Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Hei.. ett av egga jeg fikk satt inn er todelt....noen som har fått satt inn todelt egg og blitt gravid?
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg spurte om det samme siden jeg fikk satt inn 2-delte egg i begynnelsen av mai. Fikk flere svar på at folk var blitt gravide med 2-delte egg, så det er så absolutt håp med dem!
endelig bolle i ovnen Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Det var godt å høre:) noen flere med erfaringer
catine Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 jeg har blitt gravid med et todelt egg! Og han er verdens herligste gutt;) Drømmer om det igjen, siden jeg har fått satt inn et todelt og et ikke-delt egg idag! Ha troen! Håper vi kan følges:) Er det din første?
endelig bolle i ovnen Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Jepp:) Har prøvd i snart tre år, så det hadde vært så utrolig kult å få det til:) Tror disse fjorten dagene kommer til å bli laaange...Hadde vært moro å følges videre
Emiliten Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Jeg fikk satt in et 2-delt egg i februar. Nå er det en liten krabat som sparker livlig i magen. Er 19 uker på vei:-) Så 2-delte egg kan være lykke-egg!! Lykke til!!!
endelig bolle i ovnen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2008 åååå dette er såå godt å høre:) humøret er på topp igjen. takk for tilbakemeldingen jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå