lilios med 3 søte små:-) Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 jeg trenger litt hjelp her...:-) Jeg skal være forlover i et bryllup i sommer, og har invistert i en kjole, men nå sliter jeg med å finne en bh som kan brukes... Kjolen har en åpning i ryggen som går ganske langt ned, pluss at jeg ikke kan ha stropper da disse vil synes (vanlige bh stropper kommer litt utenfor kjolen bak, men ikke framme...) Også trenger jeg push up effekt..(etter å ha ammet to barn så er det så som så med hva som er igjen...) Og gå uten bh er IKKE et alternativ ;-) Mener å ha vært borti en bh med gjennomsiktig rygg,men mulig jeg har drømt det... Noen som kan hjelpe meg?? evt tips om nettsider??
Gulljnta Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Husker jeg har sett en bh uten rygg, noe nytt visst. Søkte på backless bra og fikk opp denne http://www.maidenform.com/catalog/product.jsp?productId=71471 Finner den sikkert på andre nettsider også hvis du søker litt rundt Har ikke sett den i butikkene.
lilios med 3 søte små:-) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 den var tøff, men problemet med den er stroppene blir å vises... Men jeg fant en annen der, MEn så sender dem ikke til norge...:-/ Noen som vet om det selges MAIDENFORM bh'er noen plass i norge?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Venninna mi har en bh med gjennomsiktig rygg, så det er fullt mulig. Jeg vet ikke hvor hun har kjøpt den da..... Men.. Hva mener du med at vanlige bh-stropper kommer på utsiden bak? Det kommer vel an på bh'en vel? Eller misforstår jeg deg? Det finnes også bh'er som er beregnet på kjoler med lav rygg, og som går i et slags kryss bak på ryggen hvis ikke jeg husker feil. Dette har de nok i de fleste litt dyrere undertøysforretningene=) Dersom du har litt små pupper er det også et aldernativ å kjøpe en sånn bh som du "fester på" puppene. hehe.. Den er litt sånn "sticky", og man klemmer den på en måte rundt puppene. Skal prøve å finne et bilde hvis ikke du skjønner hva jeg mener;) hehe Hadde en sånn en selv, men den passet dessverre ikke til meg og mine pupper så jeg kastet den i forrige uke. Dette var størrelse c-cup tror jeg (det var ihvertfall den største de hadde).
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Her er forresten en artikkel om den=) http://www.detnye.no/mote/article14261.ece Den jeg hadde var hudfarget.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Her kan du bestille vettu;) http://www.unbra.no/nettbutikk/silikon-unbra De har visst fått den i både D og DD-cup nå.
katlinka Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Kanskje denne kunne være noe.. 100-way strapless convertible bra www.victoriassecret.com
temine Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har og en kjole uten rygg og med tynne tynne stropper. Endte opp med en slik tape man kan feste under puppene for å gi støtte og hold. Nå ser det ikke ut til at jeg trenger den tapen likevel da...for de siste dagene har puppene skutt i luften. Gått fra str b til d, og de er blitt harde og varme og stoooore. Står helt av seg selv, tross amming i 1,5 år. Ser ut som om melkesprengen kom tidlig:) Vil nok anbefale deg å ta med kjolen i en skikkelig undertøysforretning, og prøve den på med ulike bh-er under med kyndig veiledning:) Lykke til!
lilios med 3 søte små:-) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2008 takk for alle tips! Problemet er at her jeg bor (og i nærheten) finnes det ikke noen ordentlig undertøysforretning, bare H&M, lindex, cubus og slike..... har prøvd de man taper på, men det var ikke noe for meg. Den på Victoria sectret var topp! akkurat en sann jeg skulle ha hatt:-) Men er det å få tak i andreplasser enn på deres web side? koster 200 for bh'en og 155 for frakt til norge..... (synes det er litt kipt med så mye frakt for så lite, så hvis man kan få tak i på annet vis, så er det jo verdt et forsøk..) Her er link til den på victoria sectets : http://www2.victoriassecret.com/commerce/application/prodDisplay/?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=8P-230190&page=1&cgname=OSBRPCNTZZZ&rfnbr=4859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå