bestemt oss:) *mamma* Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Når er det normalt å si ifra til lånekassen at man er gravid? Jeg har fått innvilget søknad til neste studieår, men er nå gravid. Vil ikke si ifra nå, det er for tidlig.. Men når må man si ifra?
mamarama og lille banan Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 "Søknad om fødselsstipend og dokumentasjon på fødselen må være innkommet senest tolv måneder etter fødselen." sier Lånekassen...så ikke nå stress med andre ord det kan være lurt å sjekke ut hvilken frist skolen din setter på å søke om permisjon, og hvordan dette gjøres
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Det skal oppgis i søknaden om lån og stipend at du venter barn, også er det er eget skjema som skal sendes inn etter barnet er født.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 For jeg har jo søkt og fått innvilget, så da må jeg søke på nytt når jeg er over 3 mnd på vei da. Tenkte jeg:) Viste ikke at jeg var gravid når jeg søkte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå