Gå til innhold

Tips til veeeldig spesielle navn! mest jente...

Anbefalte innlegg

Hadde vært morsomt å høre deres favoritter også...

Sinead (utt she-NEd)- irsk

Saoirse (utt sir-sha) - irsk

Noor- arabisk, gutt/jente

Niamh (utt niiiv)- irsk

Francesca- italiensk

Noèmie- fransk

Louisiane- fransk

Anaïs- fransk

Liev- gutt- hebraisk (utt Li-ev)

Alexei- gutt- russisk

Tristan- gutt- irsk

Roxane- persisk

Colette- fransk

Av disse er mine favoritter Colette, Anaïs og Saoirse!!!

Fortsetter under...

Ja, det er visst ikke bare i Norge de har spesielle navn.... he-he...noen av disse er vel ikke så spesielle i sine respektive land men, heller veletablerte navn om enn ikke 10 på topp... tar man noen tradisjonelle OG utradisjonelle norske navn i bruk så blir vel de noget spesiellee i hvilket som helst land... russiske og franske navn fungerer best i russland og frankrike... blir for dumt å ta i bruk arabiske navn bare for at det skal bli "spesielt".... og JA jeg hvet om ei lita norsk jente med norske foreldre som har et av navnene ovenfor... KJEMPEFINT med det ultranorske etternavne sitt.... blir bare teit og stakkars barn som skal leve med disse navnene.... stave dem i enhver anlednign og svare "NEI jeg er norsk og har norske foreldre" hver gang de skal presentere seg.... siste varianten kjenner jeg godt til da jeg er noe mørkere enn de fleste etniske nordmenn og har siden barnsben blitt spurt om jeg er norsk... man blir bare DRITA LEI !!!!!!!!!!

Jeg syns Tristan er nydelig. Men kunne aldri kalle barnet mitt dte. Dømt til evig melankoli. Er enig i at det ikke er bare .urt å grave frem det mest sesielle, bare fordi det skal være spesielt.

Colette er nydelig! Og Liev! Og Noemie. Vakkert!

Jeg er veldig glad i en liten jente jeg kjenner. Hun heter Fabienne (utt fabi-enn). Det syns jeg er nydelig. En annen liten jente jeg kjenner heter Noelia. Hun har blå øyne og blondt hår og kler navnet sitt fantastisk godt:) Kjekt med friske navn! :)

Jeg er helt enig med deg molla og jeg angrer på det ene navnet jeg har gitt jenta mi.

Jeg har gitt henne spesielle navn.men alle kan skrive det .alle kan utale det.

Og jeg selv har et utradisjonelt navn.eller måten det skrives på da.

Men jeg kan ikke fordra alle de teite trendene som er i omløp nå.

Det virker som om alle er i en slags identitets krise !

Jeg heter Marijah(Maria) Og lille barnet mitt heter Melania D. Pilar.Vi har spanske navn begge to;)

Men er norske.LOL.Og mannen min ser spansk ut men er norsk.

Så jeg vet ikke jeg ..Vi kommer nok til å få spørsmål om våre forfedre men det er greit.Det viser at det er noen som bryr seg;)

eller att noen bare er nødt til å sette ossi bås.

Pakkis eller nordmann.

Og når vi møter de menneskene så lærer vi mer om dem.Om de har fordommer eller bryr seg og er genuint ineressert;)

Hadet på badet alle sammen;)

Hilsen M.A.N.B.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...