Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg må fortelle dere om noe rart.

Jeg har oppdaget min egen femininitet. I en alder av 22 (veldig snart 23) har jeg endret levemønster fullstendig. Jeg er nå 26 uker på vei med en gutt, har en jente fra før, født i 2005.

Jeg har aldri før funnet på å lakke neglene mine, jåle rundt i kjoler hele tiden, tatt i bruk høye hæler til hverdags og fattet så stor interesse for hudpleie og sminke. Nå gjør jeg alt dette, samt å smøre meg inn i kremer og oljer. Jeg har til min store forundring begynt å olje neglebånd (jeg bet negler før jeg ble gravid!!), samt lakke og file neglene mine. Ser nesten ut som om det er dette som har blitt min dilla i svangerskapet. Mat er jeg ikke så veldig interessert i. Velvære er det viktigste som finnes. Jeg har begynt å dusje i stearinbelyst badeværelse, med eteriske oljer og alt mulig stasj.

Jeg er helt imponert over hvor feminin jeg har blitt etter at jeg så de to strekene lyse mot meg. Nå er det som om kvinnen har tatt overhånd i meg, og gjort meg enda mer kvinne! Det er jo kanskje ikke så rart, siden jeg på dette tidspunktet i livet gjør det mest kvinnelige en kan gjøre, nemlig å sette barn til verden. Jeg undres uansett over hvor mye jeg har forandret væremåte. Det skal nevnes at jeg egentlig er en praktisk jente som skifter lyspærene selv, hvis dere skjønner, så dette har kommet litt overraskende.

Er det andre som har fått en slik dilla som jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137996041-feminin-som-aldri-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem vet hva dette er ?

Trodde vel i utgangspunktet at dilla opplegget bunnet i at kroppen manglet noe men.............f.kes. kalsium eller jern.

men flott for deg at du er femi. Selv bytter jeg dekk, lyspærer, legger gulv, setter opp kjøkken, maler hus utvendig og innvendig- men lakker også negler, napper øyebryn, bleker håret, tar self tan osv ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...