hipp Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Hei hei =) Denne sommeren slutter det et barn hos meg, har derfor ledig 1 fulltidsplass f.o.m 1 august. Vi er mye ute,har sangstund & lesestund.Vi går fast i åpen barnehage, har også to andre dagmammaer som vi er endel sammen med.Ring meg hvis dere vil vite mer da ! Mvh Hilde Tlf 40220101
sissi71 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Hei hei alle som lurer på å svare på dette innlegget. Dette er ei som jeg TRYGT kan anbefale;))....hun er ei kjempekjekk dame,som jeg selv ikke hadde vært redd for å bruke som dagmamma selv.Hun vet ikke det beste hun kan gjøre for barna,tar de masse med på alt mulig kjekt og har ett hjerte av gull. Så jeg kan anbefale henne på det sterkeste. MVH siri;))
hipp Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Hei igjen =) for å dytte meg selv litt opp på siden så kan jeg jo fortelle litt: Har fått mange hendvendelser på 60 % barn men er primært ute etter "fulltidsbarn ".Har gode attester ,er 35 år :har egne barn på 5 (går i barnehage) 11 og 14 år .
hipp Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 Heja . får mange tlf ra foreldre som ønsker 60-80 % plass. Men ønsker et "fulltids" barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå