Silje & prinsen<3 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Som eg trodde..Men no skal eg slappe av i sommer og kose meg:) Får komme til fryseforsøk i uke 35:) det GLEDER eg meg til:)
AniBer Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Uff, så trist!! Håper vi har gullegg på frys begge to!! Må innrømme at det hjalp mye å bare få vite at i uke 34 skal vi prøve på nytt! Jeg var en tur på senteret i dag og møtte et "småbarnshelvete", det tusset av småbarnsmødre med barnevogner overalt som har barselpermisjon... Det ble litt for mye for meg en liten stund, der jeg tuslet rundt alene og skulle trøsteshoppe...(endte jo ikke opp med noe da.. hi hi) Til vanlig syns jeg det er veldig koselig med barnevogner, men i dag ble det litt for mye...
Silje & prinsen<3 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Ja e det ikkje typisk!!? Syns det kryr av gravide, og små barnsforeldre rundt meg!! Men er vel for at eg ligger så utrolig godt merke til det..: ) Ja det syns eg også.. Då har vi noe å se fram til.. Hvor var det du hører til? Får du inn 2 egg med neste forsøk også..? På haukeland er de så strenge på det.. Får bare inn 1 : (
AniBer Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg hører til i Porsgrunn og der får alle i utgangspunktet tilbake 2 egg(hvis vi ønsker da). Vi fikk 3 egg i fryser'n i 1 ampull, så da tar de vel opp alle tre.. Håper ihvertfall ett av de overlever opptining og er gulleggget... Jeg har bestemt meg for å virkelig nyte sommeren og hva den har å by på!! Jeg gleder meg så sinnsykt til onsdagen, da skal jeg på Ullevål stadion for å høre og se BON JOVI!!!! Det blir ihvertfall knall!!!
Nøtt Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Æsj så kjipt. Vi ses kanskje i uke 35-gjengen da.
Silje & prinsen<3 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Å, så bra då.. Eg har 2 på frys, i 2 porsjoner...Så får vel bare 1 inn men, får håpe det virkelig klorer seg fast, og blir der... Ja skal nyte sommeren eg og.. Prøve å koble helt ut og ikkje tenke på det!! Åååå, så arti då.. Me fekk tilbud om å være med og, men slo det ifra oss, for tenkte at eg kanskje kunne være gravid...
AniBer Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 En skal tidlig krøkes den som god BonJovi-fan skal bli tenkte jeg... he he... Vi bestilte billettene den dagen de ble lagt ut for salg, før jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå