flypapir Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har lenge drømt om en tfk joggster twister lenge, og nå som nr.2 er på vei øyner jeg muligheten til å gå til innkjøp av en. MEN! Mannen min er veldig negativ til denne pga at bremsen er plassert så dumt, og den wieren ned til selve bremsen er i veien når man skal holde i håndtaken. Han har også en kamerat som nekter å trille vogna de har pga at denne er veldig i veien. De mener at dette burde vært en enkelt problem for produsenten å fikse, og fatter ikke at de har et så dårlig konsept.. Noen som er enige/uenige?? Hvordan er den egentlig å bruke til hverdags? Vi har nå en emmaljunga duo, og den er jeg absolutt ikke fornøyd med...
Sylteflesk Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Vi bytta fra Emmaljunga Edge til TFK for et par måneder siden. Triller ikke så mye lange turer, mest til og fra barnehagen og butikken, men vi er superfornøyd. Lett og trille og enkel å manøvrere. Angrer på at jeg ikke bytta for lenge siden. Synes ikke det med bremsewiren gjør noe, selv om jeg skjønner hva du mener. Man holder bare rundt den og håndtaket samtidig, det er ikke noe problem. Det er to ting jeg synes kunne vært bedre med den: det ene er at det er trangt og vanskelig å komme til handlekurven, og særlig når man har ryggen på vogna nede. Det andre er at regntrekket tar så stor plass at det fyller halve handlekurven. Også er ikke kalesjen like lun som Emmaljunga, men det er mer plusspoeng til Emmaljunga enn minus til TFK.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Snakket med en dame i barnebutikken som sa den nye modellen (som kommer i sommer) har det gjort noe med bromsen (vad husker jag ikke)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Har TFK og er kjempefornøyd! Vil absolutt anbefale vogna.Synes ikke bremsen er dumt plassert i det hele tatt, har aldri følt at den er i veien. Tvert imot synes jeg det er en fordel at den er på håndtaket slik at man kan betjene den med hånden, og også bruke den i bratte bakker o.l. Wiren til bremsen var festet med strips fra butikken, så har ikke vært nødt til å holde den fast. Håperdu klare å overtale mannen, tror ikke dere vil angre!
flypapir Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Aha, hvis de gjør noe med wieren så skal jeg absolutt ha den.. Men uten at det er ordnet får jeg neppe mannen med på det. Takk for svar hvertfall!
It's all about me Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Bremsen er da langt ifra dumt plassert, men derimot helt genialt. Det er akkurat denne bremsen som gjorde at jeg var i tvil om jeg skulle kjøpe ny vogn til vesla eller ikke, jeg ville ha den bremsen. Wieren er kanskje litt teit i forhold til håndtaket, men det ordnet jeg ved å dra den tett inntil eller slekke litt på den så fingrene kom under. Har aldri irritert meg over den.
Super-Langbein Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Ha ha nå måtte jeg jammen prøve å se for meg vaieren for tror ikke jeg har lagt merke til den hehe..! Hatt den i 14 mndr og er veldig fornøyd med bremsen da det er uendelige nedoverbakker her hvor vi bor. Regntrekket pakker jeg i posen sin som henger på siden av vognen, og stormtrekket ligger flatt under vogna når det ikke er i bruk. Har reist mye med vogna, og den er praktisk sådan synes jeg. Men dårlig plass i handlekurven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå