Gå til innhold

hvor lenge skal man vente å se om det kommer ut selv?

Bålle84+j06+nooni161010

Anbefalte innlegg

var på ul på onsdag å de mente det var dødt, tatt hcg prøve på onsdag som var 1900. å i dag som var steget bare til 2400. det vil si alt for lite å at det ikke blir noe av det sa legen. jeg har fått time til kontroll neste torsdag den 19 for å kontrollere... vil bare ha det ut av meg nå!!!

Fortsetter under...

Jeg hadde en kveld jeg hadde skikkelig blødning, ble bekymret og fikk tatt en hcg. Den hadde steget altfor lite til at det kunne gå bra. Tok en ny prøve uka etter, og uka etter der igjen, og da hadde det steget bra, og jeg hadde symptomer på graviditet. Var til et par ul, og det viste seg til slutt at det var en blighted ovum (tom fostersekk). Ble sendt til utskraping med en gang.

sitter her å gråter å skjønner faktisk ikke hvordan jeg skal holde ut til kontroll på torsdag...selv om jeg bare har ventet på blødning i 5 dager føles det som en evighet når jeg leser om noen som har gått i 4 uker!!!

Jeg orker ikke mange dager til! sitter her, klarer ikke gjøre noe, null energi, deppa å får ikke til å tenke på noe annet...å har hatt så kort lunte mot dattern min idag..stakkars lille 2 åringen min som har en så sinna mamma:(

det verste er at bare folk nevner det strømmer tårene bare på..!

kjenner jeg blir så sinna på venner som sier at det har en mening,du vil se den meningen etterpå, å være glad for at det gikk som det gikk, at du har jo dattern din å bla bla bla. det trøster så absolutt ikke.

Kjenner til den delen ja. Håper det kommer ut snart. Sist tok det to dager fra konstantert død til det kom. Heldigvis. Holdt på å bli sprø. Hold ut. Vet det må være tøft nå. Man må svelge en del teite utsagn fra folk rundt når man mister. Folk tror forskjellig om sånt og sier mye rart ut av blant annet usikkerhet. Trøsteklemmer herifra iallefall.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...