Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Og, det gjør fortsatt vondt... Trodde det skulle begynne å bli bedre etter noen dager jeg. Er jo så sulten at jeg holder på å gå på veggen! Får i meg lit saftis, men prøvde å spise sjokoladepudding i går og det gjorde vondt... Har så lyst på salt, vanlig middagsmat. Noen som har noen tips til hva som kan funke? Eller erfaringer?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Tok nesten 3 uker før jeg kunne spise tygge tygge mat. Levde på kald drikke i lang tid. Ingen tips ettersom jeg selv ikke spiste noe:( Blir bedre da, lover deg det:)
LadyLuck & Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 ble du laser eller knivopperert?? skal forhåpentlig snart opperere selv, tilbake på listen etter to graviditeter (men hos meg skal de inn utenfra på h.side for å fjerne en kjertel i tilegg) lurer bare på hva jeg kan vente meg...
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 Huff, 3 uker... Men, hva drakk du da? Synes jeg blir så slimete i halsen av alt annet enn vann. Problemet er jo at jeg holder på å svime av flere ganger om dagen siden jeg ikke får i meg noe næring og har konstant lavt blodsukker.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Ble knivoperert. Ble også satt tilbake pga graviditeten. Men, de er vel verdt det tilslutt. Bare litt vondt akkurat nå
LadyLuck & Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 sånn jeg også tenker. bedre med mye vondt litt, en litt vondt mye.. sitter her nå med dobbelsidig betennelse (IGJENN) tror det er andre i år, kutter de snart ut selv =0(
BettyBoob Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 jeg spiste ikke på 14 dager. var 22 år. klarte bare å drikke litt vann - gikk ned 7 kg på de 2 ukene! det er aller verst etter 6-7 dager, så blir det bedre!
LadyLuck & Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 jeg kan vel se på det som en effektiv slankekur om ikke annet =0)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Som legen sa til meg,Det blir et helvete før det blir bedre... Og han hadde rett i mitt tilfelle,ble lagt inn med akutt dehydrering og bakterier i kroppen... 3 uker senere og jeg kunne spise normalt...
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2008 Ja, jeg har allerede gått ned nesten 4 kg... Det som er så kjedelig er at når jeg prøver å spise noe så får jeg så vondt etterpå... Prøvde akkurat litt myk pommes frittes som jeg tygde leeeeeenge, men får vondt.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2008 Men, for å se det positive i det da, de kiloene man går ned kommer de tilbake igjen med en gang man begynner å spise de eller? Hadde jo vært greit å vært kvitt de for en stund da
LadyLuck & Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 kald suppe da?? (husker ikke hva den heter, men sånn kaldt tomatsuppe ting f.eks)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 Uff kjenner jeg får litt sånn flash back her....jeg fikk i meg vann, som du sier litt sånn guggete med noe annet. Fikk i meg litt cola, drakk det for å få meg til å kvikne litt. Det er ikke noe godt da det holder på, tar du noe smertestillende?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2008 Ja, jeg lever på smertestillende, tar hver 3 time hele dagen. Har også prøvd med cola, men blir så slimete i halsen og det er jo ikke noe godt... Men, mannen min kom akkurat hjem med sjokolademoussekake og det gled faktisk ned, så da får jeg ihvertall i meg litt sukker. Er så lei av søt mat da, er ikke sånn søtperson i det hele tatt, elsker alt som er salt! Hvordan var det å pusse tennene for deg? Synes det er så ekkelt å spytte, det strammer liksom så veldig bak der. Og en annen ting. Er det noe skorper eller noe sånt som skal dette av eller ordner det seg selv? Har jo sånne hvite belegg der hvor mandlene satt.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. juni 2008 #15 Skrevet 13. juni 2008 Godt du har smertestillende, ellers tror jeg det ville vært umulig! Bra at du har fått i deg noe. Det kan fort bli mye søtt i slike situasjoner ja. Husker jeg synes det var ubehagelig å pusse tennene. Det hvite forsvinner etterhvert, kan ikke huske om det var noen skorper som skulle av. God bedring videre, du skal snart få spise normalt igjen:)
LadyLuck & Skrevet 13. juni 2008 #16 Skrevet 13. juni 2008 kom på en ting.. når jeg skal ta mine, er det jo en genial tid å ta percingen igjenn, kan jo ikke snakke på en stund uansett..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. juni 2008 #17 Skrevet 13. juni 2008 Ettersom du er sånn salt person, har du prøvd å lage litt buljong suppe? Spis det med t skje så får du ikke så mye i halsen på engang:) Eller bare sutte på en liten buljong terning? Hehehe høres teit ut, men mulig du ikke føler deg så desperat etter du har tilfredstillt salt behovet litt? Husker godt jeg følte meg deperat til tider:)
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 13. juni 2008 Vet ikke om jeg ville ha anbefalt piercing i den perioden. Tunga er ganske hoven etter operasjonen... Takk for oppmuntringer!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. juni 2008 #19 Skrevet 13. juni 2008 tok litt over 3 uker her.. mot slutten kunne jeg spise litt loff med leverpostei.. Har du prøvd yoghurt? Barnemat? Fruktbeger?
cherry coke Skrevet 13. juni 2008 #20 Skrevet 13. juni 2008 Med meg tok det ca 14 dager før jeg kunne begynne å spise noe lite. Begynte med kald suppe, yoghurt, kald grøt osv. Men de første 14 dagene levde jeg på vann, alt annet var kjempevondt! Gikk ikke den et gram jeg da....
-mai06&mai08- Skrevet 13. juni 2008 #21 Skrevet 13. juni 2008 Samboeren min fjernet mandlene for en uke siden. Han drikker vann og tam cola. Speiser yoghurt, is og barnegrøt.. Er bedre nå enn for et par dager siden, men fortsatt vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå