Gå til innhold

Rica Dyreparken hotell, erfaringer? evt andre alternativ?

Anbefalte innlegg

Hei

Tar med oss vår snart 3 år gamle datter til dyreparken og tenkt å bo på rica dyreparken hotell i 2-3 netter. Da får vi to hele dager i dyreparken. Vi får da et dobbeltrom pga vi har med reiseseng. Men..så tenker vi litt på hvordan det blir da...for hun sovner vel gjerne rundt kl 20 hun etter lang dag med masse opplevelser...og da må vi bli på hotellrommet..det er jo greit nok...men..hun sover da i samme rom...noen som har erfaringer med dette?

Fortsetter under...

Er det Noahs ark du mener? Har dere fått hotellrom da? Jeg fikk beskjed om at det var fullbooket helt frem til slutten av august....men mulig det bare var for oss som var litt flere i laget.

Det finnes suiter på Barnas hotell i Kr.Sand sentrum. Der sover hun på et eget rom, mens dere sover i "stuen". Ellers er de fleste hotellrom på Noahs Ark "vanlige" ja.....mangevmed køyseng av alle ting.

ja, vi skal bo der før sabeltannshowet begynner. Noahs Ark. En venninne av meg sa at to av hennes venninner nettopp har avbestilt. Så kanskje det er ledig nå om du er rask:)

Barnas hotell i kr.sand sentrum, hvilket hotell er det da?

Vi bodde på det hotellet. Rommene er ikke så store, men hyggelige, og dobbeltrom er bare 1 rom. Men hotellet er et eldorado for barn :) Bare vær oppmerksom på at det er myyyyye barn der og liv og røre store deler av døgnet.

Vi lot sønnen vår være ekstra lenge oppe når vi var der, men nå er han av typen som sover lengre når han legges sent.

Det meste av mat i parken/Sabeltanns verden er ganske dyrt, dessverre.

Annonse

Ja, hotellet såg fint ut for barn. Vi kommer til å være i dyreparken hele dagen. Mulig en tur innom hotellet etter lunch så hun får seg en hvil (praktisk med kort vei da). Og da kjøper vi jo mat uansett. Deilig frokostbuffet gleder jeg meg til da...og det å slippe å lage middag etc. Så får vi heller tåle litt bråk og lite rom..:)

vi skal også ligge der men ikke før i slutten av juli :)

hvorfor må dere legge jenta deres kl 20 da ?? kan hun ikke være oppe litt lengere 2 kvelder da?? hun kan jo bare sove noen lurer midt på dagen slik at hun er våken på kvelden og kan være med dere ut å spise o.l.

vi skal ha med våre barn på 2år og 4mnd og ei på 8 mnd...og vi har ikke tenkt å legge de kl 20 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...