Gå til innhold

Dette var stort :-)

Lisa78

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi vært på tidlig ultralyd, er 7+ 5. På forhånd var jeg veldig nervøs og stresset. Spørsmålene har virret rundt i hodet mitt: Har det festet seg der det skal? Hvorfor har jeg hatt en del smerter? Hvorfor har jeg så og si ingen andre symptom på graviditeten? Og det største spørsmålet av dem alle... er det et bankende hjerte der inne?

Jeg hadde nesten ikke satt meg ned en gang før de beroligende svarene til gynekologen gjorde dagen min mye bedre. Og da jeg fikk se hjerteslagene på skjermen ble det nesten for mye for meg. Jeg gråter aldri foran andre, hverken gledestårer eller triste tårer, men mens jeg så på skjermbildet rant det gledetårer i strie strømmer. Enn at det faktisk er et liv der inne! Det er så stort! Fredag den 13. er i alle fall ikke noen ulykkes dag her i huset <3

Ellers må jeg bare få sagt den eneste andre tanken som streifet meg der jeg satt i gynekologstolen: Fy, jeg har blitt bekvem jeg med gynekologtimer. De har vært så hyppige siste året, at det er nesten mer stressende med en tur i butikken. Hadde noen sagt til det til meg før vi startet prøvingen hadde jeg fått meg en god latter, å gå til gynekolog var nemlig det verste jeg visste tidligere.

Ha en god dag alle sammen! Jeg skal i alle fall nyte at akkurat nå er jeg ikkje bekymret i det hele tatt, så får vi se hvor lenge det varer ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lisa78!

Skjønner godt hvordan du føler deg. Både gleden ved å se hjertet som slår og få vite at alt ser greit ut og den følelsen med at det å ta en GU ikke er det store lengre.

Livet er herlig.

God helg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...