Gå til innhold

Melkeaktig utflod... Beklager litt ekle detaljer her!

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 30 uker gravid, og har i de siste ukene vært plaget med tynntflytende utflod. Lurer bare på om noen av dere andre har det samme... Det er vel ikke fostervann? Det er som jeg skriver, hvitt melkeaktig og tynntflytende. Kommer ofte etter at jeg har tisset, men også ellers, og det kan renne nedover beina om jeg ikke har på klær.... Noen som opplever det samme?

Fortsetter under...

sliter litt med det jeg oxo. kjennner noen ganger at det blir vått i trusa, men bruker truseinnlegg og det hjelper jo litt... det er kjedelig greier, men nå er det jo bare 9 uker igjen for meg så det skal jeg alltids klare å overleve:-)

begynner å grue meg litt til fødselen, men samboeren er veldig flink så tror nok det går veldig bra. tror han kommer til å bli en veldig fin støtte..

Annonse

Hei, jeg har også dette...har snakket med legen min og det er særs sjelden at det er fostervann...men det er klart om man merker store forskjeller på den lille i magen også, så bør en få sjekket det nærmere..

Men det er jo så utrolig vanlig å ha slik utflod..

Er også selv i uke 30.

HI her! Tusen takk for svar, jenter!! Jeg ser det er lite grunn til bekymring. Lille i magen sparker som bare det, så liv er det i alle fall. Det er nok som dere skriver, hormonforandringer :o) Lykke til videre mot målet alle sammen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...