Gå til innhold

To tette og vogn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er atten måneder mellom våre to, og har vært super glad for vår tvillingvogn. Den sov minstemann i når søstra ble trillet i barnehagen, og det hender de fortsatt sitter i den nå, de er fire og 2,5. Jeg venter nå nr 3 og beholder nok vogna en "sesong" til, selv om det sikkert er stas med søskenbrett, er det jo ikke noe hvile i den!!!

Hadde 19 mnd. mellom mine to første. Å det første året var den mye i bruk. Skal man komme seg litt lenger avgårde, så blir det nok litt slitsomt for eldstemann å skulle stå vil jeg tro. Venter nr. 3 nå, å kommer til å bli 2 år mellom nr. 2 og nr. 3. Selv om hun er flink til å gå, så tror jeg nok at søskenvogna blir brukt en del denne gangen også. Pluss at jeg satser på å kunne trille litt, når de begge sover formiddagslur.

• 2 uker senere...

de to elste mine skiller 20 mnd, da kjøpte jeg tvilling kombi vogn, med en bag i.

hadde et stykke å gå til butikk og slikt så da var den utrolig grei å ha..

venter nå mitt 5 barn, minsten er bare 3,5 mnd så di blir tette.. vet ikke termin enda men regner med det blir i februar mars, så da vil det bli 11-12 mnd mellom de to minste..

så da må jeg vel få meg ei tvillingvogn igjen.

er bare hvor mye den vil bli brukt... hvor mye turgåing det vil bli med begge to.. må tenke, og se det ann når det nærmer seg ankomst for siste mann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...