Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei,

jeg venter mitt 3dje barn i slutten av januar/eller beg av februar.

Men må ta KS så da blir det vel januar.. Gøy å se hvor mange som skal ha nr 3. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter min tredje :)

Skrevet

hei.. vi venter nr 3 rundt 17.jan...

Skrevet

Hei! Venter nr med min nåværende mann. Har to på hhv 14 og 9 fra tidligere. Blir spennende, nesten som om det er første gang igjen... Termin 5 jan foreløpig:)

Skrevet

jeg slenger meg på her, vi venter både nr 2 og 3. greit å bli fort ferdig, ta 2 i slengen liksom.

Skrevet

Jeg venter også nr 3, ca 25 jan. Skal mest sannsynlig også ta KS pga de to andre fødslene...Har to jenter på 7 og 3 fra før:)

Skrevet

Jeg . Har jente på 9 og gutt på 7 fra før....

Skrevet

Venter nr. 3 01.01 ell etter min mening 03.01 da:-)

Har to jenter på 2 og 3 år fra før:-)

Skrevet

venter nr 3 ca. 27 januar=) har ei jente på snart 6 og ein gutt på 4 1/2 :D gleder meg i hel til å fortelle dem det!:D men venter nok til etter ul.;) når vi vet kjønn=)

Skrevet

Venter nr 3 1.1.09. Har jente født 98 og gut født 02

Skrevet

Venter nr 3 28 jan:-) Regner med at terminen blir i februar etter ultralyden i uke 18. Har jente på snart 3 år og gutt 1 år fra før. Har også fått tilbud om KS, men er usikker.. Komplisert 1 fødsel, og hastekeisersnitt etter 15 timer fødsel med nr 2. Vi får se, er litt tid å bestemme seg på ennå!

Skrevet

hei. Vi venter nr 3. Har tvillinge på 6 år fra før.

Skrevet

Dere er gærne...Neida, er litt misunnelig, har alltid ønsket meg 3 barn men nå er jeg førstegangsgravid med nr 1 i en alder av 36, så da blir det neppe 3...

Skrevet

Jeg venter nr 3 i slutten av januar (termin 29.januar) =) Datter på 8 og sønn på 2 fra før.

Skrevet

Jeg venter nr.3 17 januar. Har to gutter fra før.

Skrevet

Venter nr 3 20 januar. Har også to gutter fra før.

Skrevet

Nr 3 her. Har jente på 12 år og gutt på snart 11 mnd fra før.

Skrevet

Jeg venter nr 3, har to jenter på 4 og 6 år fra tidligere forhold. Skal ha keisersnitt denne gangen også, har hatt en vanlig fødsel og et keisersnitt før.

Skrevet

Har ei jente på 9 år og ei jente på 6 år så en liten attpåklatt kommer 9.januar =) Blir så koselig =)

Skrevet

Vår tredje skal komme 3. januar etter termin. VI har en på 13 og en på 7 fra før.

Skrevet

Hei.

Venter nr 3 11 januar. Har en jente på 11 og en gutt på 9 fra før:)

Skrevet

Hei! Så mange som skal ha nr 3! Så gøy!

Jeg har gutt på 4 og jente på 3 og venter nå nr tre, termin 28 desember men gikk nøyaktig fem dager over med begge de to andre så håper det blir januar.

Skrevet

Jeg venter mitt 3. barn 24. januar. Har to jenter på 7 og 12 fra før :-)

Skrevet

Heia!

Jeg venter nr. 3 rundt 27/28. januar. Blir nr. fire for min mann.

Skrevet

Venter og min 3. barn rundt den 25. januar. Har to jenter på 3 og 1 år fra før. Har hatt to relativ normal fødsel fra før, blir nok vaginalt denne gangen også. Er 33 år gml selv, mens mannen er bare 30 :-)

Spiren er ikke planlagt, men ikke mindre velkomne for det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...