Gå til innhold

Tips til dere som skal gå til innkjøp av GT safari!

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått min GT safari som jeg bestilte fra deal.no. De har den til 1999kr. Og når jeg bestilte den så var det ikke no i frakt, eller 1kr!! for å få den levert på døra.

Så alt i alt kom den på kun 2000!

Obs; jeg ble litt lurt av at de har den avbildet med de små bakhjula, så trodde den skulle ha det. Men da jeg pakket den opp så var det store bakhjul. Leste teksten på deal.no igjen og da stod det faktisk det ja..

Men, jeg syns faktisk den er super tøff med de store hjula!!

Fortsetter under...

Har tenkt å kjøpe der jeg og når jeg får feriepengene mine. Går bare å venter...tripp, tripp..:) Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk den?

Har sett i flere butikker, men ikke til den prisen. Da er vel Biteringen sin på 2500 nærmeste, men der må du jo betale mere frakt:) Gleder meg :)

Ja, frakta pleier vel å være på 250 eller no.. så ble positivt overraska da ja..!

Jeg bestilte den sent om kvelden på tirsdag, og sannelig kom den på døra torsdag kveld!!

Så det gikk super fort:)

Har sikla på denne vogna lenge, er så fornøyd!!

Annonse

Hei!

Nei, det følger ikke med.. Var den eneste ulempen gitt..!

Det følger jo med stort sett alle de andre stedene de selger den på nettet har jeg sett..

Men blir jo uansett billigere å bestille regntrekk ved siden av, så da var det jo så og si greit..! Litt surt, men men..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...