Northernlights Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2008 Minstemann elsker den DVD`n, men nå er den forsvunnet. Skjønner ikke at tingene bare kommer bort her i huset.
SaDa Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 er en del som ikke har fått med seg at du bor i usa. Kan ikke sønnen din kjøpe med seg når de komme rpå besøk? Da hadde vel storebror fått en stjerne i boka hos lillebror:)
Northernlights Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Nå er det litt langt til Kiwibutikken fra Nord Karolina...
Northernlights Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2008 Hehe,hvis minstemann klarer vente helt til september! Han er vant til å se den DVD`n mange ganger i uka, og plutselig er den borte... Han elsker Karius og Baktus. "where is Maktus" sier han...det er dem han mener,da ;o)
SaDa Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Kan du ikke få noen til å sende en hvis du ikke finner da? Kanskje han har lagt den på et lurt sted. Ikkke lett når ting som barna er glad i forsvinner
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Jeg lurer på om vi har rippet den inn på maskina.. kan se om det er mulig å sende deg den over nett.. Evt kan jeg brenne en kopi og sende deg på snailmail ;-)
Northernlights Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2008 Jada, men det hadde vært så lettvint om jeg kunne gjort det akkurat NÅ. =o)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 men.. jeg må sove litt først.. Kan sjekke det opp imorgen :-) Har hele den samleboksen med de gamle ivi caprino filmene. Gamle eventyr ol.
Northernlights Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2008 Har også hele samlingen...resten av den ;o) Minus den med Maktus! haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå