Gå til innhold

veldig lite aktivitet her inne.noen solskinnshistorier om reductil her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Er bare her innimellom for å hente inspirasjon for å opprettholde de gode vanene jeg ervervet da jeg gikk på reductil i fjor. Likevel kan jeg fortelle deg litt om hvordan jeg opplevde å ta av vekt i med reductil som hjelpemiddel. Jeg gikk til legen i januar 07 - hadde møtt en vegg når det gjalt selvbilde, og alle verdens slankekurer hadde ikke ført noe godt med seg. Jeg var på det tidspunktet 83 kg med en bmi på godt og vel 32 og det var inget problem å få resept på pillene. I løpet av de første dagene meldte effekten seg, og alt av søthunger og matlyst forsvant. De første to mnd forsvant 10 kg, og det gjorde underverker for motivasjonen. Jeg satte meg et mål om å overhodet ikke spise godteri eller søtsaker/kaker/potetgull det første halve året, og jeg spiste normal sunn kost, med masse grønnsaker.I tillegg trente jeg 1 time på stepmaskinen hver eneste dag, tok 40 push ups o 100 sit ups daglig. Lot bilen stå så sant det ikke var helt nødvendig å kjøre, og gikk og gikk. Dette har jeg fortsatt med hele tiden-bortsett fra at situps er byttet ut med en halvtimes rocking med den berømte rockeringen. Så, ja, er blitt en ganske så aktiv jente;) (Skulle gjerne gjort no annet enn stue-trim, men err man alenemor begrenser det seg) Uansett, dette regimet tilsammen med reductils støttende effekt;) ga gode resultater, og høsten 2007 sluttet jeg med pillene etter å ha gått ned 25 kg. Siden da har jeg gått ned ytterligere 5 kg, så nå veier 53 kg-og mer ønsker jeg virkelig ikke gå ned. Men, det er først nå jeg begynner å kunne slappe av, etter et og et halvt år mener jeg nå at jeg kjenner kroppen min såpass godt at jeg vet hvor grensene går i forhold til mat og vektoppgang/nedgang. Jeg veier meg ikke særlig ofte lenger, likevel klarer jeg holde meg stabil. Og jeg er overbevist om at jeg ikke kommer til å gå opp igjen. Jeg vil legge til at det er en ting jeg angrer skikkelig på, og det er at jeg tillot å ødelegge kroppen min med feil mat. For det er faktisk så utrolig mye bedre å leve på sunn mat at det finnes ikke noe offer i denne kostholdsomleggingen jeg har vært gjennom.

Ønsker deg masse lykke til, og håper du får ønsket effekt av pillene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...