Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som pleier å gå til noen som ordner neglene deres? bruker dere uvgel eller akryl? eller et annet system?

hvor lenge holder disse neglene og hva betaler dere?

Skrevet

jeg går og ordner neglene mine, da mine egne er så tynne og knekker med en gang:)

jeg bruker gelenegler, tåler ikke akryl og er veldig fornøyd med det!!! Jeg går til etterfyll hver 3-4uke og har hatt de over 1år nå. Er sjelden noen som detter av, men har uhell hvor noen knekker, tar et hjørne el. lignende!! Jeg betaler 550kr pr.gang:)

Skrevet

Jeg også har gått til manikyr ganske regelmessig siste året. Først hadde jeg akryl, men gikk over til gele i fjor høst og er mest fornøyd med det siste. Geleneglene holder mye lengre. Med akryl måtte jeg fylle på hvertfall hver 3. - 4. uke, med gele kunne det gå opp i 6 uker uten at det var noe krise. Jeg har hatt fransk manikyr, og har vel betalt 650,- pr gang. Eneste som har "plaget" meg er at det tar så vannvittig lang tid å file ned neglene når de har blitt for lange, og det må jo gjøres ca annenhver uke. Men så slipper jeg å tenke på de ellers, da! :-)

Nå har jeg ikke fylt på siden februar, for jeg vil spare ut neglene til babyen kommer. Har fått mye sterkere og fyldigere hår under svangerskapet, så jeg håper neglene mine også har det. (hadde tidligere megatynne negler som fliste seg opp hele tiden) Gele'en sitter godt ennå, så jeg må nok bare vente til de vokser ut. Dersom neglene fortsetter å flise seg som før, vil jeg fortsette med å støpe når jeg skal tilbake i jobb! Eller tidligere dersom jeg mistrives med korte negler - har jo blitt så vant til lange, fine negler nå! ;-D

Skrevet

Sikkert litt dumt spørsmål, men hva er forskjellen på akryl og gelenegler? :) Jeg er virkelig helt blond på det området der.

Skrevet

Har gele negler..

Betaler ikke noe for det siden vennina mi holder på med dette så¨jeg får det gratis mot at jeg sitter modell for hun inni mellom..

Har aldri hatt akryl så kan ikke si hva som er best av dem men er veldig fornøyd med gele jeg da :-)

La på mine siste helga i mai og de er like fine enda, men jeg hadde så korte negler selv denne gangen at hun brukte tipper for og forlenge neglene mine med og synes faktisk det ble mye finere med tipper en mine egen negler..

Skrevet

Ikke noe dumt spørsmål i det hele tatt. Forskjellen er vel bare hva de er laget av, tenker jeg...

Når de legger akrylnegler så støper de bare på og lar det lufttørke på neglen, gele størkner i ultrafiolett lys så en må sitte med hånda inn under en slik lampe. Akrylnegler er smertefritt, mens gele'en kan svi eller brenne litt når man legger de under lampen.

Etter min erfaring, som jeg skreiv over her, så holder gele'en bedre, i hvertfall på mine negler. Og de holder seg fine lengre. Så da er de verdt litt smerter. No pain, no gain, right? ;-D

Skrevet

Heisann, jeg holder på med negstøping selv (hjemme). Har støpt både i akryl og gel..Og må si at neglene holder seg mye bedre, ser finere ut og føles mere ekte ut med gele. Så driver kun med gele nå. Jeg tar 500 for støping..men pris varierer veldig, salonger tar gjerne mere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...