Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre drar til London om ikke så lenge. Vi tenkte da og spørre om de kunne kjøpe en Maclaren techno xt trille for oss. Er det noe billigere å kjøpe den i England? Er det noen som kan anbefale en butikk de isåfall kan kjøpe den? Har ikke så lyst at de skal bruke mye tid på å gå rundt og lete etter en butikk som selger disse vognene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye billigere. tror mothercare har de bl.a.

Skrevet

Er mye billigere i London. Mothercare har de. Xlr koster 3499 på baby shop her, betalte 1659 ca for min. Mothercare hadde 10 % på nett salg, bestillte den hjem til de vi bodde hos.

Skrevet

Takk for tipsene! Da blir det kjøpt trille i London:)

Skrevet

Husk å få tilbake momsen, så blir det enda billigere:)

Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan kan vi få tilbake momsen? De drar tilbake til Norge med båt. Er det noe som må gjøres før man drar fra England?

Skrevet

Dersom du handler i en tax-free butikk (har i så fall tax-free skilt i vinduet) får du igjen momspengene på et refundkontor. Viss ikke har butikkene vanligvis skjemaer som fylles ut og som du etterpå får stemplet i tollen ved hjemreise. Tollkontoret og sanns.vis også Refund-kontoret ligger nok ved havna evt. inne i byen, spør i butikken du handler i evt. på båten.

Skrevet

Husk å ta med pass når du handler!

Skrevet

Når jeg kjøpte min techno xt for 2 år siden var det ikke noe å spare på å kjøpe den i England, men det er jo en stund siden nå....Har du sjekket hjemmesiden til maclaren om de har oversikt over utsalgssteder ??

Skrevet

Ja, jeg prøvde å finne ut av det på maclaren sin hjemmeside, men fant ikke ut hvor de solgte det....

Skrevet

Da er det jo mye penger å spare:) På biteringen selges de for kr 3000. Jeg var inne på Mothercare sin hjemmeside og så at den butikken ligger veldig mange ulike steder i London. Det passer veldig bra:)

• 1 måned senere...
Skrevet

anonym ka betalte du for toll og frakt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...