Bippe77 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Vet noen om det er forskjell på dem? Er det noe nytt op 08 modellen som en bør ha? Skal kjøpe i USA i sommer se... og 07 modellene selges jo billigere der nå... men hvis det er store forskjeller så....
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg vet ikke. Jeg har 06 modell og det er noen små forskjeller på 06 og 07 modellene. Men anbefaler deg å skrive en mail til www.biteringen.no og høre med de. De har veldig god service!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Gå inn på vogndilla.no og søk i innleggene på 3-hjulinger. Mener å ha sett en grundig gjennomgang av forskjeller der =)
LegallyBlond Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Ja, det er forskjeller. Spør du forhandler her hjemme så sier de at 07 og 08 modellen er den samme, men sånn er det ikke i USA. Der er det endringer. De er ikke så store, men kanskje nok til at jeg hadde spandert på meg en 08 modell. Nå som dollaren er så lav så er det jo ikke den enorme forskjellen, stort sett i overkant av 500 kr (basert på de tilbudene jeg har sett på 07modellen på amerikanske nettsider). For det første får du sikkert mer for en nyere modell når du en gang skal selge, og for det andre så er det jo noen utbedringer. Den har iallefall flatere liggestilling, den blir noe mindre sammenlagt, det er kommet noen nye sikkerthetslåser eller noe i sammenleggingsmekanismen (sånn at den møter europeiske krav). Så er logoen endret. Fikk en mail fra en forhandler som forklarte forskjellene, skal se om jeg ikke har den på maillisten min enda, så kan jeg klippe ut svaret å legge inn her (har ett gammelt innlegg her med svaret også, om jeg har slettet mailen).
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Du har vel ikke lyst på en ny OTH du tutta? Selge den du har? hmmmm =) =) =) ?!?!?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Det er forskjell. Jeg har 08 modellen og det er nesten flat liggestilling. I tillegg er der en flaskeholder i samme stoff som vognen festet under håndtaket på siden. Den er også grei å putte telefon og lommebok inni. Det er også rød plastikk på bremsene. Tror også det er utbedring på låsen på håndtaket. På Barnas Hus selger de iallefall 07 modellen. Alltid kjekt å ha siste modell synes jeg
Bippe77 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2008 takk for gode svar!! Tror nok jeg går for 08 da.... så har jeg litt mer å velge i også! Er jo stort sett rester igjen av 07... ikke alle farger osv... Gleder meg nå! Må bare finne et bra sted å bestille, så kompisen vår kan få den klar til oss når vi kommer over! Reiser nemlig rett ut på Cruise.. og tenkte å slippe å ta med noen vogn her hjemmefra!... så da må den jo stå klar liksom! Noen sov vet noen bra nettsider? Butikker?
LegallyBlond Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Det er en forhandler som selger på ebay, er under navnet themanhattenclub. I salgsannonsene hans står også en mailadrs så du kan ta kontakt direkte. Han har solgt til flere norske (via jetcarrier) og har lest gode erfaringer. HAr også hatt kontakt med han da jeg var på utkikk etter vogn, og han svarer utrolig kjapt og virker veldig seriøs. Siden han er forhandler får du med den vanlige garantien.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Jeg kjøpte den på www.littlefolksnyc.com. Bestillte også en del ekstrautstyr som de hadde problemer å levere og da fikk jeg pengene tilbake, så de er seriøse. Husk at vogna heter Mountain Buggy Urban i USA....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå