Bippe77 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hvordan er det å lage ferdig pai og varm den opp når gjestene kommer? Skal lage flere nemlig... og har jo ikke plass til alle i ovnen samtidig... noen som vet hvordan paiene blir? ok? eller slække? hva er best å varme opp... løkpai? tomat pai? kylling pai? pai med laks? eplepai? (dessert) Håper noen har god erfaring! takk!
Jenny-penny Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Bare å varme opp, eller servere de lunkne? Min beste pai er med: Sopp, bacon, kyllingfilet og brokkoli (elsket av barn og voksne) Laks og spinat Kylling, ananas og chilisaus Den blir ikke slækk av å varmes opp, men i min ovn har jeg plass til 2 ved siden av hverandre:)
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har laget en supergod tomatpai ett par ganger (oppskrift på matprat.no). Den stekes i to omganger, så begge ganger har jeg stekt den halvveis kvelden i forkant, og de siste 20 minuttene før servering. Det har gått helt supert.
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Prøvd med varmluft forresten? Da kan du vel lage hvertfall to i slengen.
Bippe77 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2008 ja, tenkte jeg kunne lage to i slengen, men fire-fem går dårlig... så får lage noen først.... og varme dem litt på slutten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå