Gå til innhold

Jordmor i Trondheim...

Anbefalte innlegg

Heisann!

Flere som har ordnet med jordmor?? Hørt det kunne være trangt om plassen i Trondheim, så jeg fikk litt panikk og ordna plass i denne uka. Var heldigvis ikke noe problem. :)

Noen flere som skal på fellesmøte til jordmord på Sunnland helsestasjon i Trondheim, 03.07 eller?? Det hadd vært artig om vi hadde vært flere!!

Håper alle er i god form og har begynt å senke skuldrene litt! :)

Kanskje vi kunne prøvd å ordnet med et BIM treff i Trondheim snart!?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137989313-jordmor-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også hadde hørt at man måtte være tidlig ute, så jeg ordna meg jordmor når jeg var under 6 uker på vei...;-p

Men at du fikk så seint som NÅ synes jeg var godt gjort! Men mulig det ikke er så stor pågang for denne perioden; desember er jo den måneden i året det fødes færrest barn.

Selv har jeg jordmor på Saupstad. Var på et slik fellesmøte for gravide i forrige uke. Utrolig godt tiltak! Veldig glad jeg dro på dette møtet. Hvis det er noe du lurer på kan det være lurt å skrive det opp på forhånd; da det er fort gjort å glemme det...;-p

BIM-treff går jeg også å venter på! Mesteparten av oss er nå over de magiske 12 ukene.

Så hvis det er noen (hint hint:-p) som har lyst til å organisere, er det baaare å tra til! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...