Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Har som så mange andre fått avslag på barnehage fra høsten av, sønnen min fyller ikke 1 år før i desember så stiller ikke så sterkt. Vi bor i bydel Nordstrand... noen som kjenner til noen familiebarnhager de vil anbefale, eller vet noen som har ledig plass? Kan vi f.eks. søke om plass i en fam.barnehage i en annen bydel?? Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137988531-familiebarnhage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, vi bor også i bydel Nordstrand og fikk avslag. Men vi fikk plass i en familiebarnehage via en som kjenner en. Den barnehagen (Plutti Plott) har ikke flere plasser nå (tror jeg), men eieren nevnte noe om at noen skulle slutte til juletider - så kanskje det er mulighet der. I tillegg overhørte jeg på Åpen barnehage at en barnehage på Lambertseter skulle ta inn barn i desember. Husker ikke navnet på barnehagen dessverre - tror kanskje det var Steinspranget. Men du burde ringe rundt, det er fortsatt muligheter. Hørte også at det kunne være muligheter på Rosenhagen?? Ikke helt sikker altså. I tillegg er det også mulig å få plass på familiebarnehager i en annen bydel. Vi fikk nemlig en telefon her forleden fra den bydelen vi flyttet fra i januar om at vi fikk plass i en familiebarnehage der. :o) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...