catine Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Mine 3 forrige forsøk (ble gravid på det 3.) har jeg brukt crinone. Denne gangen skal jeg bruke progestan. På klinikken sa de at grunnen var at de jevnt over hadde hatt bedre resultater med progestan. Noen som har erfaringer? Noen som har brukt crinone før og gått over til progestan og blitt gravid:)?
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Vet bare at på st.olav bruker crinone ved ordinære forsøk, og progestan ved fryseforsøk.
Søskenhåp adopterer Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Ja jeg har også lurt litt på dette da jeg har tatt crinone alle de 4 andre gangene, men nå på frys progestan. Tilhører Riksen. Men bra da at det er bedre resultater med progestan. Men for et herk å sette inn!!! Og så må en ligge 30 min. etterpå. Nei crinonen var enklere på alle måter.
catine Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 ja jeg har store problemer med å ligge i 15-20 min (står på pakken) etter jeg har satt dem inn- hvertfall om morgenen. Om kvelden går det jo greit. Men dere ligger stille hver morgen...? Fatter ikke hvordan jeg skal klare det i 2 uker...
småsmurf Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Sett klokka en halvtime før du egentlig skal stå opp, putt det inn, å gå legg deg igjen.. Har brukt begge, crinone første gangen, progestan de tre neste. Gjør som det står på pakken, så slipper du eventuelt å angre på det siden. Ble ikke gravid noen av gangene jeg, men krysser fingren for at de klaffer for deg da;)
LilleVackreAnna Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Jeg brukte crinone på første icsi- forsøk; negativt, og progestan på andre, ble gravid! Men kan IKKE si om dette hadde noen sammenheng!! Da jeg ble gravid fikk jeg beskjed om å ta progestan til uke 10, det var er jævla styr -men man gjør det man må gjøre i dette gamet her! Håper du lykkes denne gangen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå