catine Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Har hatt egguthenting idag og 8 egg ble tatt ut. Sædprøven til mannen var "som forventet" sa de på klinikken- noe som gjør meg litt urolig iforhold til befruktning. Holder nesten ikke ut med å vente til imorgen for å ringe.... Vi har icsi.. Tror dere det spiller noen rolle- at det helst bør være 5 dager siden utløsning istedet for 2,5 som vi gjorde?? At vi bør tenke på det neste gang..?
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 8 egg høres da ut som et perfekt antall! Vet ingenting om disse sædprøvene, jeg ... Men masse lykke til! Håper det går kjempebra! *krysser fingre og tær for dere*
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Hvor mye sprayet du før du begynte, og hvor mye sprayer du etter du begynte med sprøyter? Er jo helt umulig å få riksen til å ta telefonen, så jeg spayer alle fire ganger nå som jeg stikker også jeg.. siden det ikke står noe annet..
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 jo..hehe.. det jeg skulle si da, var jo at jeg og lurer på det med mannen. Vi skal ha ICSI vi og grunnet at det ikke kommer noe sperm.. er det da noe poeng å henge seg opp i 2 eller 5 dager osv mon tro? Si ifra om du finner ut av det
proppeloppen Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Hei Catine: Gratulerer med 8 egg. Det var jo kjempefint: Jeg tror ikke det har så stor betydning (litt kanskje) at mannen helst ikke skal ha sædavgang 4-5 dager før eggutaket. Det er jo kun 1-2 rumpetroll som skal til, men dere kan jo prøve å tenke på det til neste gang..........Hvis det blir noe neste gang....ikke sikkert det (smil). Vi fikk selv ut 8 egg på vårt 6. ICSI-forsøk (søskenforsøk) og 5 av de ble befruktet. Vi bestemte oss for å sette tilbake 1 egg og jeg testet POSITIVT for 4 dager siden. Håper det lykkes for dere. Gjør det ikke det denne gangen - må dere IKKE gi opp!!! Dere har heldigvis gode odds. Lykke til
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Megawhat: Jeg fikk beskjed om å spraye 4x/dag også etter jeg startet med sprøyter. Holder også til på riksen, så du gjør det sikkert helt riktig
Søskenhåp adopterer Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Kommer dere ikke fram på telefon til de så send en e-post. De svarer fort. Nå blir man i det minste satt i kø, før så bare måtte man ringe, regge på. ringe, legge på...for det var alltid opptatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå