Gå til innhold

Noen som har Teutonia SpiritS3

Anbefalte innlegg

Hei, vi venter nurket vårt i oktober, og lurer på å kjøpe Teutonia SpiritS3, både sportsvognen og fachion vognbagen. Noen som kjenner til denne vognen, er den bra?

Er litt bekymret for at kalesjen på fachion bagen er for liten siden det er en vinterbaby...

Har også vurdert å få tak i en i utlandet siden den er så pass dyr i norge. Tips til hvor?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137987142-noen-som-har-teutonia-spirits3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper bagdelen er stor nok hele vinteren når babyen blir født såpass sent på året. Jeg har vogna selv med fashionbag, kjøpte på pingpong.de, i Tyskland. (nettbutikk). Sparte ca 2500 kr på det og er kjempefornøyd. De har lang leveringstid, men det får du beskjed om på forhånd. Har hørt at det ikke er så lett å få svar på mail derfra, og at det lønner seg å ringe hvis det er noe du trenger å spørre etter. Det gjorde ikke vi, vi fikk det vi skulle og er kjempefornøyde.

Vogna er stødig og fin, håndbremsen er genial og den ser så stilig ut! Regntrekkene som fulgte med syns jeg var stive og rare, men de er jo brukbare. De er det eneste jeg ikke er 100% fornøyd med.

Duovognen kostet 8200 NKr i oslo. På Happyland (Svinesund) kostet den vesentlig mindre. Vi betalte 8200 Sek og da kjøpte vi lammeullspose til 1000 kr og stellevesken fikk vi til halv pris. De har mange farger og modeller inne til enhvertid. Skal du ha en spesiell farge erdet lurt å ringe på forhånd og be dem holde av til deg. Jeg har ringt dem ang varer flere ganger og alltid fått veldig god service på telefon. God service da vi handlet i butikken også.

Vi får en gutt i juli og jeg håper han ikke vokser ut av fbagen i løpet av vineteren. (har ikke å store babyer i min familie da, men man vet jo aldri.

Kan tipse deg om å kikke på www.lilleprinsen.no der kjøpte vi den og sparte ganske mye fra andre butikker her i landet. topp service!!! vi ville kjøpe den i norge vi da tenkte det ville være enklere om det skulle bli noen problemer med den. vi har også kjøpt med et annet regntrekk da vi hørte at det som fulgte med ikke var noe særlig bra. det har de også på lilleprinsen

Annonse

Vi bestilte vogn fra pingpong i helga, ble 6 ukers leveringstid. Men fikk kjempemye for pengene. Vi bestilte både sportsvogn og bagvogndelen, ekstra pose, den med den harde platen som man kan ta ut, regntrekk, vindtrekk, stellevesken og base slik at bilsetet kan festes på vogna. Gikk litt beserk... men fikk alt dette inkludert porto som til samme pris som bare sportsvogna koster i butikkene heromkring.

Takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...