Gå til innhold

Enda en solskinnshistorie <3 <3 .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :-)

Etter å ha vært prøver i over 4 år, og med så mange forsøk bak oss at vi teller på begge hendene har vi endelig lykkes med å bli gravide.

Første forsøk var i februar for over ett år siden, lykken var stor da et blått kryss glinset mot meg etter 2 uker i nervepirrende ruging, desverre ble gleden så alt for kort...Etter mange tårer og en knust drøm var det nytt forsøk i mai, og etter nye 14 dager var jeg gravid. Heller ikke denne gangen var det vår tur...en ny runde med fortvilelse, tårer og våkennetter. Jeg ble mer og mer deprimert, høsten kom og førsøk på forsøk ga intet resultat. Selvtilitten begynte å rakne helt, men inni meg var de hele tiden noe som sa at jeg skulle fortsette. Etter 3 uttak og innsetting av to små diamanter var jeg sikker på at NÅ skulle dåt gå veien. Lykken ble kortvarig, etter 5 dag hadde jeg småblødninger ca til dag 9 etter innsettingen. Og jeg var sikker på at alt var gått til h.... enda en gang. Oppløst i tårer og i bunnløs fortvilelse ringte jeg klinikken og ba dem om å sende meg journalen min da jeg hadde tatt kontakt med klinikk i danmark, og vi skulle få starte der allerede i juni. Vi tok opp et stooort lån i banken og begynte å se frem til større og nye muligheter med annen teknologi. Helt tilfeldig på dag 13 tok jeg alikevel en test. Da hadde jeg sluttet med crinonen nesten en uke for tidlig pga blødningene og at jeg var så vandt til at det gikk galt. Og testen talt for seg selv, GRAVID. Nå har jeg også vært på ultralyd og opplevd det mest magiske øyeblikk en kan tenke seg. Inni meg, MEG, banket to av verdens nydeligste små hjerter!!! Er nå inn i min 9ende uke og alt ser ut til at det skal gå bra.

Så til tross for blødninger, til tross for at vi har mange forsøk bak oss, jeg ble gravid på mitt 7.ende! Ikke gi opp jenter, om det ikke går på 1. 2. eller 3. forsøk...Alle får sin premie dersom man ikke gir opp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Gratulerer så mye! Det gir oss andre et håp om at det går til slutt. Lykke til videre! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med to spirer i magen!!! :) Jeg kjenner godt følelsen du har nå, ble selv gravid på 3. forsøk i 2006 med tvillinger. Ubeskrivelig takknemlig og lykkelig. Bare vent til du har de i armene dine, det kan ikke beskrives!!!!!!!!!! :))))))))) Våre to herligheter ligger nå og sover i sengene sine. Det er stas med tvillinger, du har utrolig mye gøy å se fram til :))

Tips: ta livet med ro i hele sv.skapet, slik at de holder seg der inne lengst mulig.

Lykke til videre :)

Skrevet

Gratulerer!!

Helt utrolig at dere ikke har gitt opp før 7 forsøk!det er virkelig noe å være stolt over.

Lykke til videre med dine 2 spirer:)

Skrevet

Så flott!! Min søster lyktes på 8 forsøk. Jeg lyktes på 3dje og nå prøver vi få til et søsken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...