Gå til innhold

Aurora/0406........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere ta en ny titt på meg? Født 171271

Tanta var myyyyye forsinket denne gang. Men hun kom da til slutt... Kanskje et svangerskap som gikk dukken, hvem vet.

Ser dere noe framover, om jeg snart blir gravid? Har bestemt meg for virkelig å prøve denne måneden...

Håper på svar, og takker så mye! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

hei!

Prøver jeg, sliter litt med nettet for tiden så veit aldri når jeg kommer inn.

Skal vi sjå da:)

hmm nå var det litt vanskelig å få opp noe på deg altså.

Har du vært å sjekka at alt er bra iforhold til syklusen din med en lege:)

Har du evt prøvd andre hjelpemidler?

Æ skal prøv å husk på å se på deg i morgen hvis jeg kommer meg på nett jeg for har fri på dagen i morra.

Kan være fordi jeg er sliten at jeg ikke får opp noe nå.

Skrevet

Hei!

Tar turen til legen hvis syklusen kødder en gang til..

Nå prøver jeg en omgang til med Wild Yam... :-)

Skrevet

Hmm litt vanskelig å få opp hvilken mnd det blir i dag å jeg men får ivertfall opp at du blir gravid iløpet av året her.

Så kan jo forhåpentligvis skje fort men kan også ta litt tid, ikke alle blir like lett gravide:(

Er veldig sikker på at du blir mamma i 2009 ivertfall:)

Masse lykke til!

Skrevet

Neida, noen sliter litt mer enn andre. Forrige gang tok det jo tross alt 7 måneder - da var vi vel litt mer nyforelska og hadde litt hyppigere sex! :-) Så jeg stresser egentlig ikke noe særlig; men "klokka tikker" jo.... Har jo en nydelig sønn fra før, så OM det ikke skulle klaffe i det hele tatt, ja så har jeg jo han! :-)

Tusen takk!!!!

Ps! Klarer du å se om syklusen har stabilisert seg igjen, i forhold til hoppet den gjorde denne gangen? :-)

Skrevet

klarer ikke helt å få opp ang syklusen din nå men er veldig sikker på at du blir gravid ja:)

Hvor mange barn ønsker du deg?

Får nemmelig opp 3 barn på deg.

2 gutter og 1 jente:)

Skrevet

Åhåååå det var litt nifst! Vil egentlig bare ha 1 til jeg! :-)

Men; en kollega av meg har litt sånn "talenter" så han brukte kleshengeren på meg, hehe... Og den sa også 3 barn, 2 gutter og 1 jente.... Og det tror jeg faktisk også slo ut på en slik ringtest jeg tok for lenger tid siden... Og kleshengeren sa NEI til tvillinger.... :-)

Skrevet

Opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...