Gjest amandine Skrevet 2. juni 2010 #26 Skrevet 2. juni 2010 og av enkle ord digger jeg ufjelg, - småkvalm
prekæs Skrevet 2. juni 2010 #27 Skrevet 2. juni 2010 Siden både mannen og meg koser oss med å lese gamle Pondusblader på nytt kom jeg til å tenke på Jokkes fantastiske: "Du svetter lite til å være så feit" kommentar til en av sine utvalgte. Forøvrig. Sjeldent mye tilløp til latter på sengekanten for tiden.
Pengetreet Skrevet 2. juni 2010 #28 Skrevet 2. juni 2010 Du må ailtså hut dæ t hælvete, ellers ska æ ta å rang ræva over haue på dæ, så kain du sett dær i bekmørtna å preik mainskjit me dæ sjøl
TøffiTrynet☠ Skrevet 2. juni 2010 #29 Skrevet 2. juni 2010 Sagt på en rockekonsert i Brumunddal: Slutt å spelle denni Blætsir (Blitz)-musikken, spell Sweet Home Alabama, ellers ska je personlig sørge for å kappe ta strenga på gittarn din! (Sagt på meget bred Hedmarking).
yasmina Skrevet 7. juni 2010 #30 Skrevet 7. juni 2010 Som pikken i Grete Jupp, det er et utrrykk som jeg aldri vil kunne vende meg til , men som slo meg i denne sammenheng alikevel. Min beste venninne heter grethe.... "when somethings are going smoothly we use the expression "pikk i grete" in Norway. It is compareable with the english expression "like a glove"." urban dictionary
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 #31 Skrevet 7. juni 2010 shit la gå, sa manne å dreit sej frampå. Syns det sier det meste, om det meste.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 #32 Skrevet 7. juni 2010 hihi fuckface, den stjeler jeg.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 #33 Skrevet 7. juni 2010 Fettsmurf minner faktisk om deg dronninga, heh
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 #34 Skrevet 7. juni 2010 Og først nå oppdaget jeg at dette var en gammel tråd:o
Gjest splætt Skrevet 10. juni 2010 #35 Skrevet 10. juni 2010 Mangelstoff og antimaterie. "Jeg har et mangelstoff." Kan man ha noe som ikke er der? Antimaterie er (i hodet mitt) mangelstoff for viderekomne. Fascinerende begreper i all sin logikk.
Tøysetipp Skrevet 12. juni 2010 #37 Skrevet 12. juni 2010 -Jæ har aldri røkt jæ, har´u en sigarett? Stammer fra en senil bestemor som påstod at hun aldri hadde røkt da venninnen min dro frem en prince. Intern og til stor glede. -Jæ likær lissåm ikke utlennigær jæ se, men jæ ærnte rassist ! Fra min blyge bestemor når mekleren som solgte huset til en av våre nye landsmenn og nektet salg. De gærne haré gått !
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. juni 2010 #38 Skrevet 12. juni 2010 "Fint skal det værra, om hele rævva henger ute". En kommentar min farfar kom med da nabokjerringa sto og herjet i blomsterbedet sitt, med sin pene overklassestump i været, bortimot en kilo med smykker og ringer som klirret mens hun jobbet og selvsagt høyhælte sko på. Den kommentaren har jeg tatt med meg videre, og flirer fremdeles når jeg tenker tilbake på den episoden.
wirre;o) Skrevet 14. juni 2010 #39 Skrevet 14. juni 2010 Ønsk i den ene hånda og drit i den andre- og se hvem du får mest i! Strype jøden. Gauder. Når fanten har fått sitt så går'n - pleier svigermor si når de har vært på en snarvisitt med en kjapp kaffekopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå