Gå til innhold

Positiv cb digital el test!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde inseminasjon forrige onsdag,tok en grav-test 4 dager etter for å se at den ikke ble positiv pga el-sprøyta,den var negativ.

Men idag tok jeg en el-test og den slo ut fullt utslag...

Kjørte ned i postkassa for å hente posten og håpte grav-testene var kommet,og det var de..

Men den ble så negativ som den kunne blitt..

Noen som kan forklare meg hva dette kan være....kan det allikavel være el-sprøyta?

Vet jo det er ganske tidlig å teste,men klare ikke la vær ;op

Takker for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mimmi31 =)

Ja jeg tror det er litt tidlig å teste etter 4 dager, for som du sier er det stoffer i el-sprøyta som kan få testen til å bli positiv. Jeg testet litt tidlig å min slo ut positiv, å jeg hadde brukt el-sprøyte.

Håper jeg kunne hjelpe deg litt da =)

Lykke til

Klem

Skrevet

Desverre er det umulig å si sikkert hva som skjer...

Det kan nok hende at EL testen slår ut på noe i sprøyta som graviditets testen ikke reagerer på, EL testen er jo tross alt laget for å slå ut på nettopp sprøyta du tok.

Men det kan også hende at graviditets testen ikke slo ut fordi du ikke brukte morgenurin, og tross alt bare er på dag 9 (sånn ca?)

Det er svært sjelden testen slår ut sååå tidlig!!! (jeg er testoman, har vel testet omtrent fra jeg kom hjem fra danmark noen ganger, har lidd av en : hvem-vet-kanskje-er-jeg-et-medisinsk-mirakel-denne-gangen-mentalitet ;o)

Er det billigtester du hentet i posten så er ikke disse heller helt til å stole på.

Håpet er så definitivt ikke ute!!!!!

Det er bare litt tidlig, og hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å ikke ta hensyn til den EL testen. Test med morgenurin, eller drikk lite og hold deg lenge, så håper jeg testen blir positiv om få dager!

I mitt hode er det 100% sjanse for at det går hver gang!

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar... :o)

He he,godt å høre at det ikke bare er meg som er testoman ;o)

Tror nok det er ganske mange av oss her inne..

Jeg tester enda negativ..men ikm er jo ikke før til onsdag.

Blir jeg ikke gravid denne mnd så tar jeg "sommerferie" en pp.

Skal på ferie til danmark med ungene og og noen andre snart og da vil jeg ikke ødelegge ferien for de andre pga mine "hormonsinneutbrudd"

Så tror jeg kanskje kroppen har godt av å slappe av litt,for ikke å snakke om hue (hvis det er i det hele tat mulig-hehe)

Men håper jo på en positiv test,selv om jeg er redd det ikke gikk denne gangen heller, jeg kan liksom ikke være så heldig...

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...