ylvelin19 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 heisann. lurte på om du kunne hjelpe meg med å se hvor langt jeg er på vei? enten 4+5 el 8+6 som jeg har regna ut. er på ferie så ikke fått vært hos legen enda... kjønn? går alt bra? termin og kanskje? 040188 tusen takk om du tar deg tid=)
kaos83 Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 HEI TROR DU ER RUNDT 8 JEG MED EN GUTT HVA SOM GJØR DEG USIKER?
ylvelin19 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 ikm sist mnd var 9mai, men blødninger kom 10 mai. men blødde i 2 dager og lite, og blør alltid masse og leeenge... + at den 8mai tok jeg gr test og den ble pos. når blødningene kom så tok jeg det forgitt at det ikke var noe.. derfor jeg er usikker på 4 el 8 uker.. trur jo 8 da da.. ikm denne mdn var sist lørdag men gr testene jeg tok da, ble pos føre jeg rakk og tisse på de..hehe... ser du om det går bra denne gang? mistet 2 ganger før i SA men i uke 6 og uke7.
kaos83 Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 jeg svarer ikke på om ting går bra eller ikke.. for om jeg skulle se noe negativt på noen (sier ikke jeg ser d på deg) så kan jeg ta feil. jeg føler ikke meg flink nok til å gi noen svar på det spørsmålet.. håper du skjønner ?
ylvelin19 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2008 skjønner jeg veldig godt=) men kan du se evt termin kanskje? blir nok i jan el feb da.. men får du opp noen tall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå