Gå til innhold

Treff på Gjøvik/Toten da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er interessert??

Hadde vært utrolig koselig om noen har lyst til å treffes.

_Kom med forslag, vet det er sommer... men vi må vel få det allikevel??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst :)

Passer det best på kveld eller dag?

Jeg jobber en del kveld, men på mandager har jeg ofte fri og kan godt

ta en Gjøvik-tur på kvelden da. Koselig med middagstreff, det er grei unnskyldning til å spise god mat - er litt matvrak for tida, hehe .o)

Skrevet

Det spiler egentlig ingen rolle for meg. Er sykmeldt jeg... Eneste fredager jeg ikke har jr i bhg!

Jeg er egentlig ikke noe matvrak for tiden, men maten smaker mye bedre ute enn hjemme gitt... :)

Skrevet

Forslag: treff onsdag 18.juni eller mandag 23.juni - kl 19.

Sist møttes vi alltid på Egon, men det er da sikkert mange andre plasser med god mat? Noen meninger?

Skrevet

Kan prøve å få til den 23 juni(st.hans aften:)) Egon er fint!! Prøver å få med et par andre jeg kjenner som er gravide også:)

Pssssst... noen som har sett at det er 60 % på alle klær på Louise mammabutikken??? Opphørssalg:(

Skrevet

Tror jeg har fått med meg ei til:)

Skrevet

Så bra. Da er vi jo tre, kanskje fire som kommer da!!!

Det skal bli koselig:)

Skal vi møtes utenfor el inne da??

Skrevet

Jeg bestiller et bord som de skriver BIM på, så kan den som kommer først sette seg :) Det er forholdsvis lett å se hvem vi er, "enslige" damer som søkende og litt spørrende ser etter hverandre, hehe :-))

Noen har til og med fått mage :o)

Skal sjekke med ei til jeg også.

Skrevet

kjenner ei til som er gravid og, så skal høre med hu om hu vil være med =)

Skrevet

Så fint, håper vi blir en liten gjeng da:)

Skal bli spennende å møte flere med mage, og kose oss med god mat!!!

Skrevet

Det høres veldig koselig ut:) Kanskje jeg skal ta meg en tur. Skal ha nr 2 og angrer på at jeg ikke oppsøkte bim-treff med førstemann:)

Skrevet

Så koselig blomst 82. Er veldig fint å treffes. Vi er en gjeng på fem stk med barn som treffes jevnlig enda vi etter den første bim gruppa jeg var med på!!

Skrevet

Ja, kom en tur :-) Det er kjempekoselig og som hun skriver så er det mange som holder kontakten etterpå - greit å kjenne flere som skal være hjemme 1 år :)

Skrevet

Har fått med meg ei til, så da blir vi en liten gjeng da :o)

Skrevet

Dette blir bra!!!!

-Sees om noen timer da jenter!!!! :)

Skrevet

Fillern at jeg ikke så dette før!!! Bor i Redalen, og samboeren er borte i kveld, jeg vil også!!!!! Men har junior på 5 hjemme. Men skal kikke litt bedre etter dere v evt en annen anledning..

Skrevet

Vi må vel satse på et treff til ila sommeren, så du får bare følge med her inne :) Synd du ikke får blitt med i dag da, men vi har hele høsten og mye av vinteren på oss til å bli kjent :o)

Skrevet

Driver å prøver å få til noe nå.. hehe. Men ikke så lett sånn i siste liten. Men kan hende samboeren kommer tidl. hjem, så har ikke gitt opp håpet enda. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...