Attekattenoa Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Skal på ultralyd i morgen, da er jeg 7+3. Er så innmari spent! Redd for at det ikke skal være noe liv - synes fortsatt det er litt for godt til å være sant at det klaffet på første forsøket. Har ikke blødd noe og har tydelige graviditetssymptomer; ekstremt trett, kvalm og kaster opp, ømme pupper osv. Håper inderlig at alt er fint og at vi får se et bankende lite hjerte=)
AniBer Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Lykke til i morgen!! Kos deg masse i sommer og tiden fremover!!
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 oi oi...UL på fredag den 13??? Det MÅ da bare bety lykke Lykke til
Attekattenoa Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Takk for lykkeønskninger, jenter! Jeg måsi jeg er litt ambivalent ifht det at jeg har time på selveste fredag den 13., men kan ikke være altfor overtroisk, hehe=) Hadde egentlig time den 18.juni, men fikk flyttet den ettersom jeg ikke hadde tålmodidighet til å vente så lenge, så får "trøste" meg med det...;-) Er så innmari spent! Kjenner jeg blir ekstra kvalm pga det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå