AniBer Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Yaddaline, Nøtt, Pooa og Pippi 72, nå er jeg så spent på resultatene deres!! Klem
Gjest Pippi 72 Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Hei!! Ikke mye å juble for her. Mens på tirsdag.. 3 egg på frys, og gir ikke opp håpet! (Dette er 2.førsøket.)
AniBer Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Pippi 72: Jeg har også 3 egg på frys, regner med tilbakesetting uke 34.. Synd det ikke gikk denne gangen! Nøtt: Du har jo ikke fått mens enda? Hvordan er formen, kjennes det ut som den er rett rundt hjørnet?
Nøtt Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Har skjønt det slik at de fleste ikke får mensen før de slutter med Progynova..
AniBer Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2008 Skal du vente noen dager før du tar en ny test eller føler du det selv at det ikke har klaffet?
Nøtt Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Jeg føler selv at det ikke har klaffet. Men Porsgrunn sa noe om at man må fortsette med medisinene to dager til, og deretter ta ny test for sikkerhets skyld. Tror det er fånyttes jeg da, men får jo gjøre som de sier.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Bare innom en kjapp tur mens vi er paa ferie, maatte faktisk finne en internettkafe siden lynet slo ned i gaar 20m fra der vi satt, og odela nettet paa hotellet... Men jeg har testet positivt!! Har tjuvtestet 2 ganger foer den offisielle testdagen som var i gaar. Foerst fredag for en uke siden *rd7* og saa igjen paa mandag som var rd 11. Den foerste var svaaaaaaakt positiv (sjokk), den andre ganske sterkt positiv og den 3. som var digital sa klart "gravid". Termin blir da 21. februar og jeg haaper bare jeg kommer til den datoen med en sprell levende baby! Foelte jeg snek litt i koeen foran alle de andre som har proevd saa mange ganger, saa vaaget ikke helt legge et eget innlegg. Men glade er vi naa uansett!! Krysser fingrene for dere andre!
AniBer Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2008 Gratulerer så mye yaddaline!!!! Kose dere masse i ferien nå da!! Med en spire i magen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå