ToTett i Tett Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 si gjerne litt om erfaringer his dere har prøvd andre merker.
ohayoo Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Vi har prøvd alle.... Begynte med NAN, som er mest vanlig, men så leste jeg på flaskeposten.org at de er litt uetiske i markedsføringen sin, så det prøver jeg å unngå nå. Collett - hvis sønnen min gulper så er det som oftest etter denne, og det er en mer "oppkastlignende" gulp. Men matvraket liker den likevel Småfolk - matvraket liker denne også, men mor synes det smaker helt forferdelig Hipp - den er kanskje den jeg liker best. Den virker på en måte ferskere, men den er dyr og udrøy.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Begynte med NAN da vi kom hjem fra sykehuset, for visste knapt det eksisterte noe annet. Men han gulpet mye og hadde lyst til å prøve HIPP siden det er økologisk. Så vi byttet. Bruker fortsatt HIPP, han gulper fortsatt, men tror han bare er en liten gulper rett og slett.
Knurke Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Til den første begynte vi med collett men sluttet fort for denne lukter ille! Deretter brukte vi småfolk. Veldig fornøy med denne. På nr 2 begynte vi med Nan, men sluttet med denne da vi syntes småtten virket veldig urolig. Bruker nå Hipp og er veldig fornøyd med denne. Ville nok ha brukt småfolk på denne også hadde det vært lettere å få tak i, men gidder ikke lete byen rundt på jakt etter mat til den lille.
Mammaen til Turid Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 bruker nan, og er fornøyd med den.. hun legger godt på seg, og gulper lite..
Bertine123 Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Vi bruker også Hipp, veldig fornøyde med den
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 de gangene jeg ikke har nok melk etter pumping så får hun nan, det like rhun godt og gulper lite av det..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Starta med Nan, men bytte til Collett pga mye gulping. Og den er mest økonomisk. Har vært innom Hipp og småfolk også.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Hipp her..Ingen over ingen ved siden!! Brukte Collett,men hadde så stygg lukt på gulpe at jeg gjorde en test å ga junior Hipp!!Siden da har jeg brukt det...Er knall fornøyd med tilberedningen også,løser seg fin opp i vannet!!I:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå