Gå til innhold

Jeg er så redd, antistoff som stiger...

jenna7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått påvist antistoff E, og legen ringte nå å fortalte at de hadde gått fra 4 til 16. Han sa at jeg må følges opp med blodprøver hver 14.dag, og hyppige ultralyder, og at det kan medføre hemolytiske komplikasjoner for barnet. Nå sitter jeg bare å hyler, er så redd det skal gå helt galt. Er i uke 23...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

antistoff mot hva da?

Skrevet

vet hvordan du har det .har selv påvist antistoff E og D.det har ikke steget men skal ta ny blodprøve til mandag en mnd siden sist.nervepirrende og ikke noe moro i det hele tatt.er selv i uke 22 så det er jo mange uker igjen.lite svar av legen men hun sier jeg ikke trenger å bekymre meg....men det gjør jeg!!!!!

Skrevet

Takk for svar. Jeg har fått beskjed om at det blir bl.prøver hver 14.dag framover, og UL i uke 24 - kan visst ikke se noe før den tid. En spesialist som skal se på blodgjennomstrømningen i hodet til babyen forstod jeg. Fikk også beskjed om å ikke bekymre meg, men klarer selvsagt ikke å la vere - du vet... Men, vi får håpe på det beste, men vogninnkjøp o.l. venter jeg med. Vi får holde kontakten av og til kanskje?? Unner jo ingen andre det, men godt å høre at man er flere også!

Skrevet

kjenner flere som har hatt dette under graviditeten

med betydelig høye verdier

dem har gått til kontroll hver 14 dag frem til ca uke 32 tror jeg det var å så har dem gått hver uke etter det

men det har gått helt fint med dem og babyen

så ønsker dere masse lykke til¨

skal se det kommer til å gå så bra

men så klart forstår at man blir begymra

Skrevet

Takk Cerraliz, det er godt å høre at det

har gått fint med flere som har hatt dette.

Har "bestemt" meg for at dette SKAL gå bra!

Skrevet

enig litt godt å høre at det er flere og at det går bra.Satser jo på det.

tok nye blodprøver idag,så nå er det bare å vente og håpe på det beste.

hvordan vet du hvor høye dine verdier er.det står ikke på mine papirer og legen visste ikke.sa at det visste bare sykehuset.

Blir litt frustrert når jeg har vært hos legen akkurat som hun ikke vil snakke om det.Vet ikke om det er for at det ikke er så farlig eller fordi hun ikke vet noe om det.

Håper å få høre hvordan det går med deg!!!

Lykke til

Skrevet

Jeg fikk vite verdiene av fastlegen, det er jo dette han får svar på når bl.prøvene er ferdiganalysert, og dermed kan si om det stiger eller er stabilt. Jeg skal ta nye prøver denne uka, og så reiser jeg på ferie med familien og prøver å glemme alt en liten stund. Tvi-tvi, får skrive her igjen når vi får igjen svarene. Lykke til du også!!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ser det er en gammel tråd men svarer for det jeg i tilfelle dere er her fortsatt;)

Jeg hadde antistoffer på over 2000, var på riksen hver uke og oftere fra uke 23. Jenta mi fikk være i magen til uke 37 da måtte hun ut og få medisiner, etter bare 3 dager fikk vi reise hjem, Hun slet med lav blodprosent i noen mnd men er nå helt frisk. Bare en liten oppmuntring:) Antistoffer på 16 er ingenting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...