Frolic Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Forrige torsdag fikk jeg diagnosen PCOS. Legen ville jeg skulle begynne med Metformin. Dette begynte jeg med på tirsdag 10.06.08. I går, på dag 25 i syklus, og bare en dag etter Metforminoppstart, begynte jeg "plutselig" å spotte. Da skjønte jeg lite... Jeg har i de siste 4 årene ligget på gj.sn 34 dagers sykluser. Kan Metformin ha effekt så fort at mens'en stabiliseres så fort? Takknemlig for alle svar...
Kristine_88 Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Kan metformin hjelpe til med mens syklusen?? hmm
RTprøver Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Hovedgrunnen til at mange begynner på metformin er vel for å få orden i uteblivende eller uregelmessig mens
Mrs. icsi og småen Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Tviler på at Metforminen har hatt virkning på syklusen så raskt, men vet at det -en sjelden gang- går an å få lett blødning/spotting i forbindelse med eggløsning. Ut fra syklusen kan det kanskje være det?!?! Andre spotter også litt når egget fester seg... kanskjekanskje?? Lykke til Men toneprøver; ja, mange får Metformin forå stabilisere kroppen og syklusene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå