Gå til innhold

Tired? Me? Never!! (som i 1. trimester)

Anbefalte innlegg

Var så trøtt igår etter lunsjen at jeg holdte på å sovne sittende i kontorstolen min!! Har ALDRI vært så trøtt som da i hele mitt liv så langt! Skjønner ingenting! Var vel ikke sånn i de to andre svangerskapene mine?! Uff...

Og gidderløs hele tiden, skyldes sikkert og litt lite å gjøre for tiden på arbeid, kan sikkert finne masse som jeg kan bruke tid på og sette meg inni, men orker bare ikke :-( Får dårlig samvittighet ovenfor jobben, ikke det at ting ikke bli gjort, for jeg klarer alltid å bli ferdig med min del innen fristen, men at jeg er så tom for energi til å forbedre ting/lage nye KS rutiner osv.

Please, er det flere som er sånn? Orker jo ikke be om gradert sykemelding så tidlig...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137981577-tired-me-never-som-i-1-trimester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det sånn annenhver dag. Sovna på jobben i forrige uke, heldigvis sov jeg ikke lenge så sjefen fant det ikke ut. Har ikke nok å fordrive dagene med, så jeg sitter her på forumet, og føler den nornale skyldfølelsen for det!!!!! Dagene blir såååååååååååååååååå lange.

Virker som om det er et syndrom som angriper annen hver dag da. Mandag var jeg ute og gikk tur i to timer - deilig, tirsdag sovna jeg på sofaen rett etter jobb (og holdt på å sovne i dusjen før jobb), i går svømte jeg min vanlige 1000m, og i dag er jeg bare blææææææææ igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...