Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter..

her var det rolig..

Kjenner ingenting jeg heller,

Får vi bivirkninger av Pregnyl?

Syns det er merkelig å ikke ta noen ting.. bare en halv sprøyte annenhver dag, holder det da??

Æsj, jeg må vente til i allefall mandag 30 juni jeg for å få vite hvordan dette går, DET er lenge det..

Hvordan har hønene det nå??

føles litt som høne, egg og ruging o.s.v

ha en fin kveld.

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dag 7, føles som flere uker. tok en test nå i kveld, men vet jo det er alt for tidlig. skal jo ikke inn å ta blodprøve før den 27.bare å smøre seg med tolmodighet her

Skrevet

Nå føles det som en evighet siden jeg satte inn egget på fredag. Blodprøve på tirsdag alllerede. Når jeg leser om dere andre her inne reagerer jeg på at det er tidlig, allerede dag 11 (12 hvis man regner innsettingsdagen som dag 1). Vel vel. Det er vel litt ulik praksis regner jeg med.

Er fortsatt oppblåst i magen og i kroppen generelt. Alle klær strammer mer enn normalt og jeg føler meg som en flodhest. Artig ;-)

Skrevet

Rugedag 8, aldri har tiden gått såååååå treigt.

Jeg tror jeg aldri kommer meg til rugedag 14 jeg.

Gjør dere noe spes i rugetiden jenter?

Jeg forsøker å gå litt etter jeg har satt crinonen. Siden vi bør være i aktivitet etter man tar den.

Men nå har jeg skadet ryggen min, og da er det ikke så lett å gå. Ellers så spiser jeg som alltid har gjort, bortsett fra at jeg ikke spiser noe spekemat og sånn da. Trist å legge bort fårepølsa, og salamien..

Prøver å begrese kaffen.

Og prøver og få sove på natta ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...