Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Evelina

og

Elvira?

Jeg liker Evelina og Elvira veldig godt begge to. Jeg synes det er fint med søsken som begynner på samme bokstav fordi det er en tradisjon i min familie. Broren min og søstra mi og jeg har samme forbokstav. Og begge fetterene mine har samme forbokstav. Og tanta mi og mammaen min har samme forbokstav. Og jeg synes det er så fint jeg. Og E som første forbokstav liker jeg veldig godt.

Er det noen guttenavn som begynner på E som er fint?

Liker dere Emrik? , Edvin ? Einar?

Jeg vil ikke ha noen popis navn og verken evelina, elvira eller emrik eller edvin eller einar er popisnavn.

Fortsetter under...

Jeg syns nok at Elvira og Evelina blir litt for like for søsken. Jeg liker Evelina bedre enn Elvira og Erika er veldig fint, så ville valgt Evelina og Erika. Av guttenavna syns jeg Emrik er fint. Liker ikke Edvin og Einar så godt, men de er helt greie. Hva med Ella, Ellie, Emmy og Emine til jente og Emilian, Even og Erlend til gutt?

Synes nok Elvira og Evelina blir for like ja. Av jentenavna du har satt opp synes jeg Evelina er klart finest. Likte ikke noen av guttenavna så godt, men synes Edvin er finest av disse.

Andre forslag:

Elinora

Emeline

Elida

Even

Eivind

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...